kia Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Hallo ik had een vraagje als ik wil schieten mikt die niet automatisch maar wel manueel(ik moet dan zelf mikken) kan iemand mij helpen om het automatisch te laten mikken? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Bedoel je dat je dan altijd mikt met het wapen wat je draagt of als je schiet ook kan mikken? ik heb zelf op de PS2 dat gewoon schieten zonder te mikken dat je dan geen schietschijf krijgt. Reageren
kia Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 cj wilt niet automatisch mikken maar wel manueel (dan komt er een cirkel met een kruis er in dan moet ik de muis bawegen) maar met automatisch bedoel ik dat als ik op de rechter muisknop druk dat hij op iemand mikt(dan komen er 3 driehoekken) Reageren
Beagle Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Dit kan niet op de PC versie van GTA. Simpel omdat dit te makkelijker is. Om de consoles is het lastiger om te richten, vandaar dat ze het soms laten auto-aimen Je moet dus zelf leren richten. Dit is wel zo leuk Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Als je soms die filmpjes ziet van Youtube vind ik auto-aim te makkelijk. Je schiet iemand dood door alleen op hem te blijven richten. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Het lijkt echter door manueel te mikken. Maar je kan ook leren mikken in de shooting range. Corneria Reageren
Beagle Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 De shooting range? Gewoon oefenen op de peds die rondlopen, en als je een wanted level krijgt is ook niet verkeerd: Dan kan je oefenen op mensen die auto's rijden, en mensen die op je schieten. Daar leer je veel beter schieten dan in de... shooting range Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Er is maar één manier op de PC om automatisch richten aan te zetten. Zet de controller op Joypad i.p.v. Keyboard + mouse. Het grote nadeel hiervan wel is dat de camera niet meer standaard meebeweegt als je speelt. Deze zou je dan continue zelf moeten bijstellen met de muis. Tenzij je een gamepad / joystick gaat gebruiken. Reageren
JeGe Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Er zijn cheatprogramma's waar Auto Aim in zit, maar die werken ook op SA:MP dus ik noem maar geen naam. Maar als je op google naar "San Andreas autoaim" zoekt vind je denk ik wel iets Succes Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Die is vast niet Downloadable for PS2? Reageren
JeGe Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Die is vast niet Downloadable for PS2? Nope, helaas niet. Maar ik ga ervan uit dat hij het over de PC heeft aangezien hij er niks bij zet of hij hem op de PC, PS2 of XBox heeft. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Ok, jammer want op de PS2 heb je geloof ook géén automatisch mikken. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Ok, jammer want op de PS2 heb je geloof ook géén automatisch mikken.Op de PS2 en de Xbox heb je juist wel automatisch mikken, maar niet (nooit) vanuit een voertuig (drive-by). Dát kan alleen met een mod en dus alleen voor de PC. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Dat is ook nog gewoon R1? Ja, natuurlijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.