Jump to content

Nieuwe game kopen.

Als ik een nieuwe game kopen zoals GTA welke moet ik dan kopen?  

36 leden hebben gestemd

1. 1. Welke moet ik kopen?

• GTA Liberty City Stories.
      5
    • GTA Vice City Stories.
      23
    • GTA Chinatown Wars.
      5
    • GTA Advance.
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zou voor Vice City Stories gaan, het is de sfeervolste GTA op een handheld. En heeft betere graphics, ook de verhaal is erg leuk. ;-)

Geplaatst: (bewerkt)

Vice City stories, is het mooist en naar mijn mening ook het best

van Chinatown wars weet ik natuurlijk niet veel van, maar als je van bovenaf (of schuin :bonk: ) kijken leuk vind, kan je ook die kopen... ieders mening is ook anders...

Bewerkt: door Mikey cool6
Geplaatst: (bewerkt)
Ik zou voor Vice City Stories gaan, het is de sfeervolste GTA op een handheld. En heeft betere graphics, ook de verhaal is erg leuk. ;-)
Vice City stories, is het mooist en naar mijn mening ook het best

van Chinatown wars weet ik natuurlijk niet veel van, maar als je van bovenafe (of schuin :bonk: ) kijken leuk vind, kan je ook die kopen... ieders mening is ook anders...

Mij leek VCS ook wel wat. Dan kan ik hem tenminste weer op de PS2 spelen.

Ik heb er al veel van gelezen op dit forum en je kan ook weer Recruiteren in dit spel?

@ En dit spel kost iets rond de €20 toch?

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

Ik heb op GTA VCS gestemd omdat:Het een leuk sfeertje is + Leuke missies,wapens,voertuigen = TOP! :tu:

De rest vind ik niet zo leuk (Behalve CTW ;) ).

:cya:

Corneria

Geplaatst:

GTA LCS! want: GTA LCS is een leuke GTA, is bijna mijn favo GTA! GTA LCS is leuk en makkelijk, de eilanden zijn mooi, vooral Staunton Island en Shoreside Vale

Geplaatst:

Het is je eigen mening en eigen keus, maar ik heb ze allebei en ik vind ze allebei heel leuk, al moet ik wel toegeven dat ik langer achter GTA VCS heb gezeten dan LCS. Ik heb graag een leuke 80's sfeer, ;)

LCS is een beetje een grauwe maffia sfeer wat best leuk is, maar VCS heeft een 80's sfeer en daar houd ik van. ^_^

Geplaatst:

Zou gekozen hebben voor GTA Vice City Stories.

Heb deze zelf ook nog liggen ook al heb ik geen PS.

Vond de gameplay en de sfeer heel erg vet daar.

Zeker een aanrader en tot nu toe hebben de meeste ook op die game ge stemt. 8) 8)

Geplaatst:

Koop Vice City Stories.

5 redenen:

- Tof spel

- Toffe missies

- Coole wagens

- Meestal zonnig

- 5 steden

- DownTown is de coolste stad: er is een stadium waar je kunt racen op het einde van het spel.

Geplaatst:

Koop Vice City Stories.

5 redenen:

- Tof spel

- Toffe missies

- Coole wagens

- Meestal zonnig

- 5 steden

- DownTown is de coolste stad: er is een stadium waar je kunt racen op het einde van het spel.

Geplaatst:

Als je zou moeten gaan kiezen, zou ik inderdaad voor Vice City Stories kiezen, want:

- Van al deze games zijn de graphics het mooist bij Vice City Stories.

- Game heeft een geweldige sfeer (Eigen mening in principe, maar wel een veel voorkomend mening bij de Vice City serie).

- Game is uitgebreid, en je hebt oftewel gewoon het meeste features, want je kunt ook zwemmen, je hebt boten, noem maar op.

Dus ja, ik zou voor Vice City Stories kiezen, inderdaad. :)

Met vriendelijke groet,

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...