Jump to content

infernus cheat


pompbakje

Recommended Posts

Ik heb geen idee. Het staat niet op Wikigta. Maar mijn GTA IV is ook stuk wordt nog gemaakt, dan zal ik het voor je proberen.

@ 938- ..... Is een Boten cheat.

@ 555- ..... Is Geen cheat.

Auto cheat beginnen met: 227-555-...

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen idee. Het staat niet op Wikigta. Maar mijn GTA IV is ook stuk wordt nog gemaakt, dan zal ik het voor je proberen.

@ 938- ..... Is een Boten cheat.

@ 555- ..... Is Geen cheat.

Auto cheat beginnen met: 227-555-...

ok, maar er staan nog een paar infernus cheats op youtube :puh:

maar of ze werken weet ik niet

Link to comment
Delen op andere websites

Als je graag de Infernus wilt op de niet-bedoelde manier, kan je >deze< carspawner voor IV downloaden. Gemakkelijk elk voertuig spawnen met één druk op de knop, of een ingame-hotkey instellen! :)

EDIT: Dit voorkomt ook dat achievements worden geblokkeerd, maar ik dacht dat bij voertuigcheats geen achievements worden geblokkeerd.

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Als je graag de Infernus wilt op de niet-bedoelde manier, kan je >deze< carspawner voor IV downloaden. Gemakkelijk elk voertuig spawnen met één druk op de knop, of een ingame-hotkey instellen! :)

EDIT: Dit voorkomt ook dat achievements worden geblokkeerd, maar ik dacht dat bij voertuigcheats geen achievements worden geblokkeerd.

Alle voertuigen behalve de Annihilator worden géén achievements geblokkeerd.

@ Hierboven: Ik heb het door. Had je post niet gelezen. :D

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Als je graag de Infernus wilt op de niet-bedoelde manier, kan je >deze< carspawner voor IV downloaden. Gemakkelijk elk voertuig spawnen met één druk op de knop, of een ingame-hotkey instellen! :)

EDIT: Dit voorkomt ook dat achievements worden geblokkeerd, maar ik dacht dat bij voertuigcheats geen achievements worden geblokkeerd.

Ik heb de carspawner gedownload, maar het spel loopt vast als ik het opstart met de melding dat hij geen toegang heeft tot een of ander bestand in de installatiemap.

iemand een oplossing? Ik heb al van alles geprobeerd...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de carspawner gedownload, maar het spel loopt vast als ik het opstart met de melding dat hij geen toegang heeft tot een of ander bestand in de installatiemap.

iemand een oplossing? Ik heb al van alles geprobeerd...

Kijk hier en download dan de onderste.

Dit is de nieuwste versie, waarbij er bugs zijn uitgehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan nnatuurlijk ook voor degene die GTA al hebben. :puh:

Als je races voor Brucie doet met een snelle wagen dan kan je kans hebben dat er een infernus in die race zit en dan kan je hem stelen. :Y

Het kan wel zijn dat je eerst een paar races moet winnen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...