pompbakje Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 ik denk dat ik een cheat weet voor een infernus te krijgen: 555-339-737 (ik weet het niet zeker, ik zag het op youtube)
pompbakje Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 der zijn er ook die zeggen dat 938-555-1100 werkt ik kan het zelf nog niet testen want ik heb pas GTA 4 zaterdagmiddag
NickOwnage Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 (bewerkt) Ik heb geen idee. Het staat niet op Wikigta. Maar mijn GTA IV is ook stuk wordt nog gemaakt, dan zal ik het voor je proberen. @ 938- ..... Is een Boten cheat. @ 555- ..... Is Geen cheat. Auto cheat beginnen met: 227-555-... Bewerkt: 3 februari 2009 door NickOwnage
pompbakje Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Ik heb geen idee. Het staat niet op Wikigta. Maar mijn GTA IV is ook stuk wordt nog gemaakt, dan zal ik het voor je proberen.@ 938- ..... Is een Boten cheat. @ 555- ..... Is Geen cheat. Auto cheat beginnen met: 227-555-... ok, maar er staan nog een paar infernus cheats op youtube maar of ze werken weet ik niet
Beagle Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 (bewerkt) Als je graag de Infernus wilt op de niet-bedoelde manier, kan je >deze< carspawner voor IV downloaden. Gemakkelijk elk voertuig spawnen met één druk op de knop, of een ingame-hotkey instellen! EDIT: Dit voorkomt ook dat achievements worden geblokkeerd, maar ik dacht dat bij voertuigcheats geen achievements worden geblokkeerd. Bewerkt: 3 februari 2009 door Beagle
Beagle Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 (bewerkt) Bij de Annilator is dit wel het geval, ja @Hieronder: Je bent laat Bewerkt: 4 februari 2009 door Beagle
NickOwnage Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 (bewerkt) Als je graag de Infernus wilt op de niet-bedoelde manier, kan je >deze< carspawner voor IV downloaden. Gemakkelijk elk voertuig spawnen met één druk op de knop, of een ingame-hotkey instellen! EDIT: Dit voorkomt ook dat achievements worden geblokkeerd, maar ik dacht dat bij voertuigcheats geen achievements worden geblokkeerd. Alle voertuigen behalve de Annihilator worden géén achievements geblokkeerd. @ Hierboven: Ik heb het door. Had je post niet gelezen. Bewerkt: 6 februari 2009 door NickOwnage
NickOwnage Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Er is geen infernus cheat Je meent het, is al best vaak gezegd.
Gta Bram Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Sorry, maar waarom maak je topics aan terwijl je GTA nog niet eens hebt?
rakker126 Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Hij wil ons alvast een voorproefje geven
Silver-Blade Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Als je graag de Infernus wilt op de niet-bedoelde manier, kan je >deze< carspawner voor IV downloaden. Gemakkelijk elk voertuig spawnen met één druk op de knop, of een ingame-hotkey instellen! EDIT: Dit voorkomt ook dat achievements worden geblokkeerd, maar ik dacht dat bij voertuigcheats geen achievements worden geblokkeerd. Ik heb de carspawner gedownload, maar het spel loopt vast als ik het opstart met de melding dat hij geen toegang heeft tot een of ander bestand in de installatiemap. iemand een oplossing? Ik heb al van alles geprobeerd...
joppie Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Ik heb de carspawner gedownload, maar het spel loopt vast als ik het opstart met de melding dat hij geen toegang heeft tot een of ander bestand in de installatiemap.iemand een oplossing? Ik heb al van alles geprobeerd... Kijk hier en download dan de onderste. Dit is de nieuwste versie, waarbij er bugs zijn uitgehaald.
End Of The Riot Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Je kan nnatuurlijk ook voor degene die GTA al hebben. Als je races voor Brucie doet met een snelle wagen dan kan je kans hebben dat er een infernus in die race zit en dan kan je hem stelen. Het kan wel zijn dat je eerst een paar races moet winnen.
Recommended Posts