Jump to content

Letters wazig in taxi


leonpwner

Recommended Posts

Hallo,

ik heb sinds 2 week ongeveer een nieuwe tv (FULL HD Samsung le 32a552), hij geeft alles gewoon duidelijk weer en scherp. Maar als ik in een taxi stap, is het zo onscherp als wat en kun je het niet lezen en zit er een soort waas omheen.

Ik had dit ook een paar keer nadat ik naar de bar was geweest, ik dacht dit komt omdat ik dronken was ofso.

maar nu net na een missie stapte ik weer in een taxi en is het weer zo.

ligt het eraan dat mijn instellingen niet goed zijn van mijn ps3? of van mijn tv?

waar kan het aan liggen? help mij please

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

ik heb sinds 2 week ongeveer een nieuwe tv (FULL HD Samsung le 32a552), hij geeft alles gewoon duidelijk weer en scherp. Maar als ik in een taxi stap, is het zo onscherp als wat en kun je het niet lezen en zit er een soort waas omheen.

Ik had dit ook een paar keer nadat ik naar de bar was geweest, ik dacht dit komt omdat ik dronken was ofso.

maar nu net na een missie stapte ik weer in een taxi en is het weer zo.

ligt het eraan dat mijn instellingen niet goed zijn van mijn ps3? of van mijn tv?

waar kan het aan liggen? help mij please

Als jou TV net nieuw is, dan moet je hem instellen. Ik had ook ff een TV van Samsung 100 cm op men kamer, in het begin was het allemaal heel erg wazig, maar na een paar dingen instellen (Sorry, weet echt niet meer precies welke :`) deed hij het super mooi..

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

ik heb sinds 2 week ongeveer een nieuwe tv (FULL HD Samsung le 32a552), hij geeft alles gewoon duidelijk weer en scherp. Maar als ik in een taxi stap, is het zo onscherp als wat en kun je het niet lezen en zit er een soort waas omheen.

Ik had dit ook een paar keer nadat ik naar de bar was geweest, ik dacht dit komt omdat ik dronken was ofso.

maar nu net na een missie stapte ik weer in een taxi en is het weer zo.

ligt het eraan dat mijn instellingen niet goed zijn van mijn ps3? of van mijn tv?

waar kan het aan liggen? help mij please

En is de navigator ook zo wazig of zijn het de stikers die op de voorbank zijn gekleefd? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is juist de navigator zegmaar, verder is alles gewoon scherp naar mijn mening.

dat vind ik namelijk ook super vaag !

Hoe hebben jullie je ps3 ingesteld dan? kan dat uitmaken?

als ik bijvoorbeeld in de taxi de lokatie moet kiezen, dan is dat rooie echt helemaal wazig je ziet waar de tekst moet staan maar gewoon een waas eromheen zegmaar

edit: het rare is, de stickers op de achterbank zeg wel gewoon goed leesbaar.

Ik vind het zo raar...

Bewerkt: door leonpwner
Link to comment
Delen op andere websites

Het is juist de navigator zegmaar, verder is alles gewoon scherp naar mijn mening.

dat vind ik namelijk ook super vaag !

Hoe hebben jullie je ps3 ingesteld dan? kan dat uitmaken?

als ik bijvoorbeeld in de taxi de lokatie moet kiezen, dan is dat rooie echt helemaal wazig je ziet waar de tekst moet staan maar gewoon een waas eromheen zegmaar

edit: het rare is, de stickers op de achterbank zeg wel gewoon goed leesbaar.

Ik vind het zo raar...

Kijk anders is bij setting van GTA IV. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...