Jump to content

volgende GTA


pompbakje

Recommended Posts

Grand Theft Auto San Andreas Stories soon for xbox 360 end playstation 3

hier hoop ik op maar het zou nog mooier zijn als het ook voor de playstation 2 kwam een mooie afsluiter zou ik dan zeggen

Link to comment
Delen op andere websites

Na GTA IV komt Chinatown Wars voor de DS op 20 maart 2009, exclusief voor de DS.

@adilovn: Als San Andreas Stories zou uitkomen, wat ik betwijfel, dan zou het niet komen voor de Xbox 360 of Playstation 3, maar hoogstwaarschijnlijk op de PSP, en ook nog een best grote kans dat het op de PS2 zou kunnen uitkomen, maar ik verwacht het niet op de Next-Gen consoles. ;)

Bewerkt: door PSP-Keeper
Link to comment
Delen op andere websites

san nadreas zal niet gebeuren, alleen met de nieuwe engine, maar jij bedoelt waarschijnlijk de oude engine en met een beetje logisch denken had je kunnen bedenken dat ze dat echt niet gaan doen

1. Het spel zal voor de meeste mensen doodsaai worden omdat het onrealistisch is etc.

2. Het zal r* niks opleveren

3. De vorige gta op deze engie is al bijna weer 2/3 jaar geleden.

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto San Andreas Stories soon for xbox 360 end playstation 3

hier hoop ik op maar het zou nog mooier zijn als het ook voor de playstation 2 kwam een mooie afsluiter zou ik dan zeggen

Voor de playstation 2 zal dat echt niet gebeuren. Ze richten zich nu alleen op ''uitbreidingen'' van GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is iedereen altijd zo snel uitgespeeld. IV is volgens mij nog niet eens je jaar uit, en nu wilt iedereen alweer een nieuwe GTA. :bonk:

Mensen worden een beetje ongeduldig inderdaad, maar dit heeft ook te maken met Rockstar zelf. Ze kondigen gewoon veel aan de laatste tijd, zoals Chinatown Wars en GTA IV DLC: The Lost and Damned.

En het is vooral dat mensen op de Exclusieve Content zit te wachten.. ;)

Bewerkt: door PSP-Keeper
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is iedereen altijd zo snel uitgespeeld. IV is volgens mij nog niet eens je jaar uit, en nu wilt iedereen alweer een nieuwe GTA. :bonk:

Vind je dat gek? Ik had hem meteen gekocht op 31 April. Ik heb de storymode allang uitgespeeld, en ik heb hem totaal al 150 uur gespeeld. Denk je dat ik nu nog volop GTA IV wil spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

san nadreas zal niet gebeuren, alleen met de nieuwe engine, maar jij bedoelt waarschijnlijk de oude engine en met een beetje logisch denken had je kunnen bedenken dat ze dat echt niet gaan doen

1. Het spel zal voor de meeste mensen doodsaai worden omdat het onrealistisch is etc.

2. Het zal r* niks opleveren

3. De vorige gta op deze engie is al bijna weer 2/3 jaar geleden.

FOUT als rockstar san andreas nu had uitgebracht dan zou het denk ik zo hard verkopen als 5 jar geleden

Link to comment
Delen op andere websites

san nadreas zal niet gebeuren, alleen met de nieuwe engine, maar jij bedoelt waarschijnlijk de oude engine en met een beetje logisch denken had je kunnen bedenken dat ze dat echt niet gaan doen

1. Het spel zal voor de meeste mensen doodsaai worden omdat het onrealistisch is etc.

2. Het zal r* niks opleveren

3. De vorige gta op deze engie is al bijna weer 2/3 jaar geleden.

FOUT als rockstar san andreas nu had uitgebracht dan zou het denk ik zo hard verkopen als 5 jar geleden

Dat betwijfel ik..

Misschien met de engine en de GFX van nu, dat het misschien zelfs beter zou verkopen? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee dat weet niemand van ons, maar je kunt je toch echt niet vervelen in Liberty City, er zijn tal van mogelijkheden:

- Stunts uithalen (met de auto, moto, trucks, boten,...)

- Mensen vermoorden

- Naar het pretpark gaan (Rollercoaster)

,...

Link to comment
Delen op andere websites

Met de eerste reactie in dit topic, was alles al gezegd en daar had de topicstarter voldoende aan. Je kunt je afvragen of de rest van de reacties dan nog nuttig zijn. Maar goed, het is nog niet bekend wat de volgende nex-gen GTA is en wanneer deze gereleased zal worden. Laten we het daar maar bij houden.

Grand Theft Auto San Andreas Stories soon for xbox 360 end playstation 3

Aan het slecht-Engelse woordje "end" te zien, lijkt me dat je deze zin of zelf verzonnen hebt, of van een niet-betrouwbare bron vernomen hebt (slecht Engels = niet betrouwbaar).

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...