blackgreen Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Hallo, Omdat ik nog wel is aan het modden ben van gta onder XP wil het spel nog wel is helemaal vastlopen helaas kan ik dan niet meer in control alt del of wat dan ook komen, is er een tool waarmee je met 1 druk op de knop het process kan killen want nu moet ik gewoon de stroom van mijn computer eraf halen. Richard Reageren
Crypteq Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Hallo,Omdat ik nog wel is aan het modden ben van gta onder XP wil het spel nog wel is helemaal vastlopen helaas kan ik dan niet meer in control alt del of wat dan ook komen, is er een tool waarmee je met 1 druk op de knop het process kan killen want nu moet ik gewoon de stroom van mijn computer eraf halen. Richard Ik maak wel een tooltje . Ik laat het weten wanneer het af is. BC7 Reageren
Beagle Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Een tool ervoor maken heeft ook geen zin. Je hebt soms in GTA: SA dat je een vastloper krijgt waar alles vastloopt, ook jou programma werkt dan niet meer. Je moet dan voor een aantal seconde je POWER-knop van je computer ingedrukt houden. Ik weet niet hoe dit komt, maar misschien als je je San Andreas patcht het probleem verholpen is. Eén nadeel: Je kan dan niet meer modden, dan moet je >downgraden< Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Je kan altijd een windowed mode downloaden via Google, dan heb je GTA San Andreas in een venster. Voordeel hiervan is dat je dan gewoon op het kruisje kunt klikken, mocht je een vastloper treffen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Je kan altijd een windowed mode downloaden via Google, dan heb je GTA San Andreas in een venster. Voordeel hiervan is dat je dan gewoon op het kruisje kunt klikken, mocht je een vastloper treffen. Bij veel fouten met mods kan je niet eens op kruisje klikken, dan moet je CTRL-ALT-DELETE gebruiken. Voordeel van zo'n windowed mode is dat hij dan in ieder geval wel te openen is. Reageren
blackgreen Geplaatst: 4 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Je kan altijd een windowed mode downloaden via Google, dan heb je GTA San Andreas in een venster. Voordeel hiervan is dat je dan gewoon op het kruisje kunt klikken, mocht je een vastloper treffen. Bij veel fouten met mods kan je niet eens op kruisje klikken, dan moet je CTRL-ALT-DELETE gebruiken. Voordeel van zo'n windowed mode is dat hij dan in ieder geval wel te openen is. idd daarom had ik het nodig mijn computer werkt nog wel maar k kan niet uit de game komen, en windowed mode is gewoon niet fijn gamen. Dus ik hoop dat BC7 nog dat tootlje kan maken. Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 In de S-Acid mod zit zo'n tool inbegrepen, ik upload hem wel ff. verander de extensie ff naar .exe Start de tool en druk f7 om gta sa af te sluiten GTA_SA_Killer.txt Reageren
blackgreen Geplaatst: 4 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 In de S-Acid mod zit zo'n tool inbegrepen, ik upload hem wel ff.verander de extensie ff naar .exe Start de tool en druk f7 om gta sa af te sluiten Heel erg bedankt, precies wat ik nodig had. En ik denk een must voor iedere modder. Reageren
Crypteq Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 ik weet dat je al een tool hebt, maar ik was al begonnen aan een tool en had het al af, had alleen nog geen tijd om te posten. dus doe ik dat nu, het heeft meer functies dan die van wesley123. Info: Grand Theft Auto Process Killer GTA PK is een om een gta vc/gta sa process te beëindigen. Je kan zelf de Sneltoetsen uitkiezen. De tool detecteert of je gta vc/gta sa start, en wanneer je de sneltoetsen indrukt dan zal je gta vc/gta sa proces worden beëindigt. Ondersteunt: Gta Vice City Gta San Andreas. Systeemeisen: muis .Net framework 2.0 (meestal al geinstalleerd) Veel plezier ermee, BC7 Reageren
blackgreen Geplaatst: 4 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 ik weet dat je al een tool hebt, maar ik was al begonnen aan een tool en had het al af, had alleen nog geen tijd om te posten. dus doe ik dat nu, het heeft meer functies dan die van wesley123. Info: Grand Theft Auto Process Killer GTA PK is een om een gta vc/gta sa process te beëindigen. Je kan zelf de Sneltoetsen uitkiezen. De tool detecteert of je gta vc/gta sa start, en wanneer je de sneltoetsen indrukt dan zal je gta vc/gta sa proces worden beëindigt. Ondersteunt: Gta Vice City Gta San Andreas. Systeemeisen: muis .Net framework 2.0 (meestal al geinstalleerd) Veel plezier ermee, BC7 toch nog heel erg bedankt, deze is idd beter. Ik denk dat je dit op gta garage ofzo moet uploaden of hier gewoon, want veel mensen hebben hier wat aan. Reageren
K.O. Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Maar als je PC daadwerkelijk helemaal vastloopt en je GTA niet meer kunt afsluiten, lijkt het me vrij sterk dat je wel gewoon nieuwe processen kunt starten. Overigens is de tool misschien leuk, maar is het grotendeels onnodig. Ik had hetzelfde resultaat kunnen bereiken met één enkele regel tekst in een batch scriptje. Bovendien, wanneer je in staat bent deze tool te openen ben je ook in staat Taakbeheer te openen, dus ook daarom vrij overbodig. Desalniettemin ziet het er leuk uit hoor. Maar goed, dat is allemaal mijn mening maar. Reageren
Crypteq Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 (bewerkt) 1. Maar als je PC daadwerkelijk helemaal vastloopt en je GTA niet meer kunt afsluiten, lijkt het me vrij sterk dat je wel gewoon nieuwe processen kunt starten. 2. Overigens is de tool misschien leuk, maar is het grotendeels onnodig. Ik had hetzelfde resultaat kunnen bereiken met één enkele regel tekst in een batch scriptje. 3. Bovendien, wanneer je in staat bent deze tool te openen ben je ook in staat Taakbeheer te openen, dus ook daarom vrij overbodig. 4. Desalniettemin ziet het er leuk uit hoor. Maar goed, dat is allemaal mijn mening maar. 1. Dan kan het inderdaad niet, maar meestal (bij mij) loopt niet me hele PC vast maar alleen gta_sa. 2. dit ziet er wat beter uit, maar je had de "hotkeys" niet in een batch script kunnen maken. 3. daarom moet je deze tool openen voordat je gta opent. dan werkt ie gewoon op de achtergrond, Je kan dan door een toetsencombinatie het proces beëindigen. 4. dankje Bewerkt: 4 februari 2009 door BC7 Reageren
K.O. Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 1. Dan kan het inderdaad niet, maar meestal (bij mij) loopt niet me hele PC vast maar alleen gta_sa.2. dit ziet er wat beter uit, maar je had de "hotkeys" niet in een batch script kunnen maken. 3. daarom moet je deze tool openen voordat je gta opent. dan werkt ie gewoon op de achtergrond, Je kan dan door een toetsencombinatie het proces beëindigen. 4. dankje 1. Als alleen gta_sa vastloopt, kun je nog steeds gewoon bij taakbeheer...2. Natuurlijk ziet dit er beter uit en is het misschien gebruiksvriendelijker. Maar dan kan het nog steeds (in mijn ogen) wel overbodig zijn. Ik hoef helemaal geen sneltoets bijvoorbeeld. Bovendien neemt dit programmaatje alleen maar ruimte en geheugen in beslag. (Bar weinig significant natuurlijk, maar in theorie is het niet heel efficiënt.) 3. Omslachtig gedoe. Eigenlijk kun je veel beter op zoek gaan naar de oorzaak van het crashen van gta_sa.exe. Dan werk je naar de oplossing toe en heb je helemaal geen tools meer nodig. Reageren
Crypteq Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 (bewerkt) 1. Als alleen gta_sa vastloopt, kun je nog steeds gewoon bij taakbeheer...2. Eigenlijk kun je veel beter op zoek gaan naar de oorzaak van het crashen van gta_sa.exe. Dan werk je naar de oplossing toe en heb je helemaal geen tools meer nodig. 1. dat is niet helemaal waar, als je xp hebt en je gta sa loopt vast, dan is het vaak lastig om taakbeheer te openen... 2. De oorzaak van het crachen is het testen van (eigengemaakte) mod (volgens topicstarter)... kan wel duizenden oorzaken hebben Hier GTA PK met GTA IV ondersteuning: GTA_Process_Killer_1.1.zip Bewerkt: 4 februari 2009 door BC7 Reageren
blackgreen Geplaatst: 4 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 1. Als alleen gta_sa vastloopt, kun je nog steeds gewoon bij taakbeheer...2. Eigenlijk kun je veel beter op zoek gaan naar de oorzaak van het crashen van gta_sa.exe. Dan werk je naar de oplossing toe en heb je helemaal geen tools meer nodig. 1. dat is niet helemaal waar, als je xp hebt en je gta sa loopt vast, dan is het vaak lastig om taakbeheer te openen... 2. De oorzaak van het crachen is het testen van (eigengemaakte) mod (volgens topicstarter)... kan wel duizenden oorzaken hebben Hier GTA PK met GTA IV ondersteuning: GTA_Process_Killer_1.1.zip tnx precies wat ik nodig had, en hij heeft gelijk je kan als gta helemaal is vastgelopen niet in Taakbeheer komen (onder xp dus onder vista wel) en dit zorgt ervoor dat ik niet hoef te resetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.