The Hulk Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Type: Signature Stijl: Serieus/Griezelig. Grootte: 300x200 Afbeelding: geen Tekst: geen Rand: geen Kleuren: Dat mag je zelf weten als ze maar realistisch blijven. Render (optioneel): Dat mag. Extra (optioneel): Ik wil geen anime sig of zoiets... Maak er iets serieus van of iets griezeligs. (dus niet iets wat grappig of schattig enz.. is) Wie wil?
---Elias--- Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Offtopic: Ik denk niet dat er nog veel mensen voor jouw een signature willen maken, als je om de 5 dagen een nieuwe signature aanvraagt... De leden van dit forum zijn geen slaafjes ofzo. Tenzij ze het willen doen om een beetje te oefenen. Nog veel geluk met je signature.
GTA Haas Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 (bewerkt) Ik zal eens wat proberen met F.E.A.R. 2, dat is ook erg griezelig. Edit: Je was niet erg duidelijk genoeg, maar ik heb wel wat gemaakt. [img=http://img22.imageshack.us/img22/5270/fearbc8.jpg] Bewerkt: 15 februari 2009 door GTA Haas
Recommended Posts