Jump to content
Joriz

Nieuwe artwork van The Lost and Damned

Rockstar Games heeft ons zojuist artwork gestuurd van Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. The Lost and Damned is een exclusieve uitbreiding van GTA4 voor op de XBox 360 waarin het verhaal en de missies draaien rondom Johnny Klebitz, een lid van de motorbende The Lost. Het is niet zomaar een kleine uitbreiding, maar bevat nieuwe wapens, voertuigen, muziek en missies. Alles wat tot nu toe bekend is over The Lost and Damned is dan ook te vinden op WikiGTA.

Alle vier nieuwe artwork afbeeldingen zijn te bekijken in onze galerij.

The Lost and Damned zal vanaf 17 februari alleen via Xbox LIVE Marketplace te koop zal zijn voor $19,99 (€15,60) of 1600 Microsoft Points.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het prachtig artwork vind. Ten opzichte van ander GTA Artwork is hier ontzettend veel detail in verwerkt, wat het echt een lust voor het oog maakt. Petje af voor de tekenaars bij Rockstar! :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De artworks zijn van Rockstar zeker erg mooi, Alleen vind ik de schetsen van de personages niet zoveel op de personen lijken als je ze ingame ziet... erg jammer wel, Maar dat maakt ook verder niet uit.. we'll see what happens :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...