Jon-asses Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 (bewerkt) rates? Bewerkt: 4 februari 2009 door Jon-asses Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Die sig van Raul: Die is mooi, het shirt, de speler is goed te zien. Alleen de achtergrond die erbij zit die is lichtbruin tot grijs. Dat is een beetje jammer. Maar wat mooi is is dat Raul weer dubbel te zien is. Die Sig van Jon-asses: De achtergrond is een halve aardbol. Vind ik best wel grappig. Alleen ik vind hem minder mooi. 1e Sig: 8.2/10 2e Sig: 7.6/10 Reageren
Jay; Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Even over de eerste: Erg mooi en vooral één geheel. Deze is wat drukker dan je andere signatures, maar ik ben blij dat je dat vol hebt gehouden. Strepen lopen mooi langs de signature, maar ik heb het gevoel alsof de render er toch wel wat meer bovenuit kan steken. Tekst vind ik eerlijk gezegd matig. Voor de rest een zeer mooie signature. ik zie graag meer in deze stijl. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.