Jump to content

Crash tijdens opslaan.


Wes_FR

Recommended Posts

Werkelijk elke keer dat ik een spel probeer op te slaan, crashed GTA. Ik start hem opnieuw op in de hoop dat hij het spel heeft opgeslagen, maar het is nog erger; wanneer je de game laadt begin je weer helemaal aan het begin, met de cut-scene van CJ die teruggaat naar Los Santos. Ik word hier strontziek van, ik gebruik geen mods o.i.d. en opnieuw installeren werkt niet.

Weet iemand hier een oplossing voor? Bij voorbaat dank.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals in de README van SA te lezen is moet je administrator rechten hebben op je PC. Helaas geef je nogal weinig (geen enkele eigenlijk :-( ) informatie over je systeem en over de versie van je spel.

[meer informatie over Vista en administrator rechten]

[meer informatie over de versies]

PS Als je goed en snel geholpen wilt worden plaatst dan zoveel mogelijk informatie, beter teveel aan informatie dan te weinig, of zelfs helemaal geen informatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn systeem is het probleem niet, ik speel al jaren San Andreas en altijd werkte het. Tot nu dus, zonder enige directe aanleiding. Ik gebruik gewoon XP en het is een clean installation van het spel (retail versie). Het probleem komt voor op zowel versie 1.1 als 2.

Het was er gewoon meteen na het opnieuw installeren (wat zonder complicaties verliep).

Was nog vergeten te vermelden dat ik het gta_sa.set bestand al had verwijderd, daar ligt het probleem dus niet.

Bewerkt: door Wes_FR
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...