Jump to content

GTA VC Back To The Future mod installeren


robberocker

Recommended Posts

Heey mensen

ik heb namelijk een vraagje

ik wil in de tijd kunnen reizen met GTA VC Zoals in dit filmpie Maar mijn vraag is hoe doe je dat ????

Kan plz iemand me helpen

Groeten

Ga naar http://www.bttfhillvalley.co.uk/. Dan kies je downloads. Download de gewenste versie, als ie klaar is moet je gewoon de installer uitvoeren. Et voila!

Let wel op: versie 0.2e crasht echt onzettend veel. Wil je een versie die weinig tot niet crasht, maar met minder functies? Kies dan versie 0.2d. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heey mensen

ik heb namelijk een vraagje

ik wil in de tijd kunnen reizen met GTA VC Zoals in dit filmpie Maar mijn vraag is hoe doe je dat ????

Kan plz iemand me helpen

Groeten

Ga naar http://www.bttfhillvalley.co.uk/. Dan kies je downloads. Download de gewenste versie, als ie klaar is moet je gewoon de installer uitvoeren. Et voila!

Let wel op: versie 0.2e crasht echt onzettend veel. Wil je een versie die weinig tot niet crasht, maar met minder functies? Kies dan versie 0.2d. ;)

maar moet je dan gta VC instaleren

Link to comment
Delen op andere websites

Heey mensen

ik heb namelijk een vraagje

ik wil in de tijd kunnen reizen met GTA VC Zoals in dit filmpie Maar mijn vraag is hoe doe je dat ????

Kan plz iemand me helpen

Groeten

Ga naar http://www.bttfhillvalley.co.uk/. Dan kies je downloads. Download de gewenste versie, als ie klaar is moet je gewoon de installer uitvoeren. Et voila!

Let wel op: versie 0.2e crasht echt onzettend veel. Wil je een versie die weinig tot niet crasht, maar met minder functies? Kies dan versie 0.2d. ;)

maar moet je dan gta VC instaleren

Natuurlijk moet je GTA VC geinstalleerd hebben? Hoe wil je anders modden? :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het probeeren instaleeren maar dan is hij klaar en dan schiet hij op een Blauw scherm ik moet hem dan afsluiten

Heb je het nu over VC of over de mod? Bij de mod zit ook een readme weetje...

Dat is al op gelost

Ik heb eerst 1.1 gedownload en daar achter een Full update 0.1e daar voor

maar toen starte ik mijn spel op en al mijn auto's waren nog gewoon en er waren er een paar zonder wielen maar

Ik heb proberen die auto's te installeren met GMI Dit lukt niet

En ik heb ook die klok tower niet of is dat normaal

ik kan wel in de tijd reizen

Plz help me

Groeten

Bewerkt: door robberocker
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...