robberocker Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 (bewerkt) Heey mensen ik heb namelijk een vraagje ik wil in de tijd kunnen reizen met GTA VC Zoals in dit filmpie Maar mijn vraag is hoe doe je dat ???? Kan plz iemand me helpen Groeten Bewerkt: 4 februari 2009 door robberocker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 Heey mensen ik heb namelijk een vraagje ik wil in de tijd kunnen reizen met GTA VC Zoals in dit filmpie Maar mijn vraag is hoe doe je dat ???? Kan plz iemand me helpen Groeten Ga naar http://www.bttfhillvalley.co.uk/. Dan kies je downloads. Download de gewenste versie, als ie klaar is moet je gewoon de installer uitvoeren. Et voila! Let wel op: versie 0.2e crasht echt onzettend veel. Wil je een versie die weinig tot niet crasht, maar met minder functies? Kies dan versie 0.2d. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robberocker Geplaatst: 4 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 Heey mensen ik heb namelijk een vraagje ik wil in de tijd kunnen reizen met GTA VC Zoals in dit filmpie Maar mijn vraag is hoe doe je dat ???? Kan plz iemand me helpen Groeten Ga naar http://www.bttfhillvalley.co.uk/. Dan kies je downloads. Download de gewenste versie, als ie klaar is moet je gewoon de installer uitvoeren. Et voila! Let wel op: versie 0.2e crasht echt onzettend veel. Wil je een versie die weinig tot niet crasht, maar met minder functies? Kies dan versie 0.2d. maar moet je dan gta VC instaleren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 Heey mensen ik heb namelijk een vraagje ik wil in de tijd kunnen reizen met GTA VC Zoals in dit filmpie Maar mijn vraag is hoe doe je dat ???? Kan plz iemand me helpen Groeten Ga naar http://www.bttfhillvalley.co.uk/. Dan kies je downloads. Download de gewenste versie, als ie klaar is moet je gewoon de installer uitvoeren. Et voila! Let wel op: versie 0.2e crasht echt onzettend veel. Wil je een versie die weinig tot niet crasht, maar met minder functies? Kies dan versie 0.2d. maar moet je dan gta VC instaleren Natuurlijk moet je GTA VC geinstalleerd hebben? Hoe wil je anders modden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robberocker Geplaatst: 4 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 Ik heb het probeeren instaleeren maar dan is hij klaar en dan schiet hij op een Blauw scherm ik moet hem dan afsluiten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 Ik heb het probeeren instaleeren maar dan is hij klaar en dan schiet hij op een Blauw scherm ik moet hem dan afsluiten Heb je het nu over VC of over de mod? Bij de mod zit ook een readme weetje... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robberocker Geplaatst: 5 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2009 (bewerkt) Ik heb het probeeren instaleeren maar dan is hij klaar en dan schiet hij op een Blauw scherm ik moet hem dan afsluiten Heb je het nu over VC of over de mod? Bij de mod zit ook een readme weetje... Dat is al op gelost Ik heb eerst 1.1 gedownload en daar achter een Full update 0.1e daar voor maar toen starte ik mijn spel op en al mijn auto's waren nog gewoon en er waren er een paar zonder wielen maar Ik heb proberen die auto's te installeren met GMI Dit lukt niet En ik heb ook die klok tower niet of is dat normaal ik kan wel in de tijd reizen Plz help me Groeten Bewerkt: 5 februari 2009 door robberocker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2009 Down dit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robberocker Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2009 Down dit. Het is al gelukt merci Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.