Jump to content

COD WaW Level lijst

COD WaW Je eigen level  

11 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is jou level in COD WaW

• Ik heb geen COD WaW
      2
    • 1-10
      1
    • 11-20
      0
    • 21-30
      1
    • 31-40
      1
    • 41-50
      1
    • 51-60
      2
    • 61-65
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Ik heb COD WaW, ik speel dit vaak online, de multiplayer, maar ik vraag me af hoeveel xp je voor ieder level nodig hebt. Kan iemand misschien een lijst ofso posten?

Gr. stanboy96

Geplaatst:

Zit al op 61- 65, maar dat komt natuurlijk ook omdat ik de game al een maand heb. :)

Het is trouwens niet zo heel moeilijk, net als bij Call of Duty 4 (Toen was het zelfs makkelijker, want toen ging het tot de 55 :puh: ). Het enige wat je hoeft te doen, is veel Search & Destroy spelen. Dan heb je het in één keer :)

Geplaatst:
Zit al op 61- 65, maar dat komt natuurlijk ook omdat ik de game al een maand heb. :)

Het is trouwens niet zo heel moeilijk, net als bij Call of Duty 4 (Toen was het zelfs makkelijker, want toen ging het tot de 55 :puh: ). Het enige wat je hoeft te doen, is veel Search & Destroy spelen. Dan heb je het in één keer :)

Ok, maar heb je niet een lijstje ofso...voor hoeveel het is tot een level...ik heb trouwens gehoord dat lvl 65 iets van 150.000 XP is, klopt dit??

Geplaatst:

Ok, maar heb je niet een lijstje ofso...voor hoeveel het is tot een level...ik heb trouwens gehoord dat lvl 65 iets van 150.000 XP is, klopt dit??

Als je potje afgelopen is, krijg je vanzelf te zien hoeveel je nog nodig hebt voor de volgende level en welke rang je dan hebt. :)

En het klopt inderdaad dat level 65 150.000 XP is, maar het lijkt moeilijker dan het is. :) Opzich is het gewoon erg makkelijk, als je maar goed op gang komt en gewoon handige game-modes kiest, want Team Deathmatch geeft je over het algemeen gewoon erg weinig.

Voorbeeld:

Bij Team Deathmatch krijg je voor 5 kills > 50 punten = dus 10 per kill.

Bij Search & Destroy krijg je voor 1 kill > 50 punten = dus 50 per kill. ;)

Dat is het grote verschil, maar Search & Destroy is natuurlijk ook moeilijker dan Team Deathmatch. :)

Geplaatst:

...

Bij Team Deathmatch krijg je voor 5 kills > 50 punten = dus 10 per kill.

Bij Search & Destroy krijg je voor 1 kill > 50 punten = dus 50 per kill. ;)

...

En bij S&D krijg je ook iets van 150 ofso als je wint, maar bij domilation(ofso) krijg je ook een match BONUS van 150 plus als je een vlag pakt 30 xp maar als je iemand kilt krijg je weer 5 xp

ik zal idd wat vaker S&D gaan spelen

Geplaatst:

Je krijgt 150 punten als je een bom plant/ontmanteld. En dus is het niet vanzelfsprekend dat als je wint, je 150 punten krijgt. ;)

Geplaatst:
Je krijgt 150 punten als je een bom plant/ontmanteld. En dus is het niet vanzelfsprekend dat als je wint, je 150 punten krijgt. ;)

ok, dus als je plant/ontmanteld krijg je 150 Én als je wint krijg je 150???

Geplaatst:

Nee, dat hangt er vanaf. Als je wint, kun je match bonussen krijgen, als je bijvoorbeeld veel kills hebt gemaakt, of juist bommen ontmanteld hebt, laatste man was, zo kun je doorgaan. :)

Maar als je Bommen plant/ontmanteld krijg je 100% zeker de 150 punten erbij ;)

Geplaatst:

Nee, dat hangt er vanaf. Als je wint, kun je match bonussen krijgen, als je bijvoorbeeld veel kills hebt gemaakt, of juist bommen ontmanteld hebt, laatste man was, zo kun je doorgaan. :)

Maar als je Bommen plant/ontmanteld krijg je 100% zeker de 150 punten erbij ;)

Is Headquaters niet beter? :?

Geplaatst:

Kun je uitleggen wat je bedoeld? Heb zelf eerlijk gezegd nog nooit Headquarters gespeeld, want ik speel 9 van de 10 keer Search & Destroy, en anders speel ik Team Deathmatch :)

Geplaatst:

Nutteloos topic, Want je blijft levelen. Dus als je nu 31-40 invoerd, Heb je na een weekje 41-50. Dus ik denk niet dat dit echt nut heeft.

Geplaatst:

Daar heb je inderdaad veel gelijk in. Dan kun je eigenlijk beter een 'Welke game mode speel je het meest in Call of Duty' topic maken. Dat is tenminste een algemene vraag die niet zo regelmatig zal veranderen. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...