ThunderGTA Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 waarom kun je je controls niet veranderen bij gta iv voor de pc? Of kan dit wel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MindlessNL Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 Dit kan wel onder opties / 'Custom Mapping' . Hier kunnen je alles veranderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sa_bulldog Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2009 Dit kan inderdaad wel, Maar (bij mij) is dit geen makkelijk dingetje om even te doen aangezien er een XBox controller staat en ik nog niet helemaal heb uitgevonden, Van hoe en wat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2009 Menu -> Controls -> Custom Mapping. Dan kun je ook je PC instellingen van Controls veranderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrunkJuiceNL Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Dit kan inderdaad wel, Maar (bij mij) is dit geen makkelijk dingetje om even te doen aangezien er een XBox controller staat en ik nog niet helemaal heb uitgevonden, Van hoe en wat. Ben net nieuw hier, maar zag dat je ook een xbox controller in je control settings hebt.. Weet je al wat meer? Over instellingen etc? Bij mij blijft ie als ik speel de hele tijd naar links lopen/rijden.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.