coldspreader Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Ik zit aan de missie Clean Getaway, ik moest een silver balista comapct stelen. Dit lukte me zonder moeite, ik reed hem zoals er op me map stond aangegeven naar de lockbox maar deze blijft gesloten waardoor ik de wagen er niet in kan rijden. In de guide stond dat ik gebeld zou worden door vladmir die me naar de carwash stuurt maar dat geberud niet. Ben dan zelf maar naar de carwash gerede maar nog steeds ging de lockbox niet open. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Ja, misschien moet je zelf proberen Vladimir te bellen. Reageren
coldspreader Geplaatst: 5 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Bedankt voor de tip, maar vladimir neemt zijn telefoon niet op, ik krijg zijn antwoord apparaat aan de lijn en zit dus nog steeds met hetzelfde probleem! Reageren
njeg0d Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Missie opnieuw doen werkt wel denk ik. Dus je dood laten gaan of je spel afsluiten en opnieuw opstarten/game opnieuw laden. Reageren
Thesoldier Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 als dit een bug is en het is in de storylijn dan ben ik bang dat je je storyline moet opnieuwe starten erg rot . Reageren
Nissan Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Wat een onzin. Post in het Savegame aanvraag SubForum je safegame, en vraag of iemand anders hem voor je kan doen. Verdere uitleg staat in het forum zelf. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Missie opnieuw doen werkt wel denk ik. Dus je dood laten gaan of je spel afsluiten en opnieuw opstarten/game opnieuw laden. Dat zal hij al wel hebben geprobeerd denk ik.. Reageren
coldspreader Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Bedankt voor de feedback, het probleem is inmiddels opgelost Reageren
njeg0d Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Missie opnieuw doen werkt wel denk ik. Dus je dood laten gaan of je spel afsluiten en opnieuw opstarten/game opnieuw laden. Dat zal hij al wel hebben geprobeerd denk ik.. Oke, slimme jongen. Ik geef alleen een oplossing. Dus ga niet de wijsneus uithangen, alsjeblieft. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Het is al opgelost. Laten we ophouden met discussiëren. Reageren
Ekhart Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Het is al opgelost. Laten we ophouden met discussiëren. en hoe is het nou opgelost? Reageren
bvl3 Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Ja inderdaad wat een ei "het is opgelost" iedereen wil natuurlijk weten hoe... beetje disrespectvol vind ik het eerst advies vragen en dan zo reageren terwijl mensen proberen te helpen... Reageren
memo06 Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 kan je me vertellen hoe het is opgelost want heb nu dezelfde probleem Reageren
Nissan Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Lees eens onze berichten die er voor staan. Als het niet een van onze tips was had hji het wel gezegt, Reageren
j0han15 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Ik zou ook willen weten hoe je dit kan oplossen? Ik heb exact hetzelfde probleem. Opnieuw opstarten helpt niet. Zou het aan patch 1.02 liggen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.