KillerZero86 Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Ik vind dat breaking benjamin en Nickelback echt goed zijn. Hier een paar nummers van ze: Nickelback - Photograph Nickelback - Saving' Me Reageren
RobbieB Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Cool rockliedje: Nirvana - Smells Like Teens Spirit Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) @RobbieB Dat is grunge... Ontopic:Dit is pas een goed nummer: Bewerkt: 7 februari 2009 door phantom Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 vind de beste nummer van jimi hendrix toch wel Hey Joe maar al along the watchtower is ook wel goed ja Reageren
.Senne Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Guns 'n Roses hoort er inderdaad nog tussen, maar Blink-182 eigenlijk niet. Dat is eerder Punk, en meer bepaald Straight Edge Punk. De intro van Guns 'n Roses - Sweet Child o' Mine is geweldig Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 vind de beste nummer van jimi hendrix toch wel Hey Joe maar al along the watchtower is ook wel goed ja Ken je machine gun en little wing ook? Dat vind ik ook erg goede nummers. Reageren
ArticLight Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ben ff te lui om goede video's te zoeken. Verder luister ik alleen maar rock, hardrock, punkrock en andere alternatieve stijlen in die richtingen. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ik luister zelf veel naar Arctic Monkeys, Green Day en Oasis, maar ook de 'klassieke rockbands' zoals de Guns 'n Roses en The Who hoor ik graag. Daarnaast zijn er nog wat kleinere rockbandjes die ik erg goed vind, ik noem bijvoorbeeld The Pigeon Detectives en The Vines. Maar goed, aangezien alle klassiekertjes eigenlijk al voorbij zijn gekomen hier wat recentere muziek: Reageren
Nissan Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Krokus, Iron Maiden, Green Day, en nog veel meer, maar ik ga dat niet schrijven want anders ben ik morgen nog bezig. Reageren
.Senne Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Nou, als alle soorten van rock hier toegelaten zijn.. :$ Punk Rock: The Offspring, Bowling For Soup, Blink 182, Sum 41, Yellowcard, Enter Shikari, The Ramones, Fountains Of Wayne, Aiden, Silverstein, ... Rock & Hard Rock: Iron Maiden, Metallica, Arctic Monkeys, Guns 'n Roses, Panic! at the disco, Linkin Park, Dropkick Murphys, The Killers, Kaiser Chiefs, Weezer, Fall out Boy, Nirvana (ook al wordt dat meer Grunge genoemd, het hoort ook half bij Rock), Oasis, 30 Seconds To Mars, Three Days Grace, Jane's Addiction, Helmet, Woodface, Rise Against, Iron Maiden, Papa Roach, ... Nu-Metal (net tikkie harder dan hard rock): Disturbed, Static X, Limp Bizkit (ja, hoort ook tot nu-metal), Payable On Death (Kortweg POD), Slipknot, System Of A Down, ... Nou, dat was mijn lijstje :$ Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Echt een geweldig mooi nummer. Bewerkt: 7 februari 2009 door phantom Reageren
Platypus Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 In mei 2009 komt Green Day met een nieuwe CD uit, genaamd ' 21st Century Breakdown' Reageren
Nissan Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Die ga ik dus kopen he. Reageren
njeg0d Geplaatst: 11 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Ik ook niet Hoewel ik Holiday en American Idiot wel leuke nummers vind. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.