Jump to content

Paar (Besturing) Vraagjes


j0uk3

Recommended Posts

Hoi, :cya:

1.Ik heb gehoord dat je met gta 4 Stenen e.t.c kan oppakken en smijten,

Hoe moet dit op de PC versie?

2.En Is er ook iets zodat de politie mij niet achterna komt (Verdwijnt),

Had al een trainer geprobeert maar dan kon (Vista?) het spel niet openen.

3. Als ik een Granaat/Molotov cocktail heb en de Linkermuisknop indruk en loslaat laat hij het gewoon vallen hoe kan ik dit weggooien?

Alvast bedankt,

J0uk3

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan met stenen en andere objecten gooien door bij een steen (of een ander object, zoals een dildo, een flesje of iets dergelijks) te staan en op de Action-knop te drukken, die op de PC-versie standaard E is. Op de PS3 is dit L1, en op de Xbox 360 de linker schouderknop. Dan zal Niko het object oppakken en kan je er mee smijten, net zoals je met een granaat of molotov cocktail smijt. Dit leer je trouwens ook in de missie Bull in a China Shop.

Als je je wanted level wilt laten verdwijnen kan je een cheat gebruiken, welke je invoert via je telefoon (twee keer pijltje omhoog en nummer intypen). De cheat voor het verwijderen van je wanted level is 267 555 0100.

Een granaat of molotov cocktail gooi je weg door eerst de "miktoets" in te drukken (rechtermuisknop) en dan op de "schiettoets" (linkermuisknop) te klikken. Als je enkel de linkermuisknop indrukt, dan zal Niko het gewoon laten vallen, als je eerst de RMK (rechtermuisknop) in drukt, en daarna eenmalig op de LMK (linkermuisknop) klikt dan zal Niko de granaat onderhands weggooien. Als je de LMK ingedrukt houd bij het mikken dan gooit Niko de granaat bovenhands weg, van zodra je de LMK loslaat. Houd de LMK wel niet te lang vast, want dan zal de bom in je handen ontploffen, bij een Molotov is dit niet het geval en die kan je dus zo lang vasthouden als je wilt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...