69-Dodge-01 Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Als je de Andromada spawnt bij n00bmode dan kun je de laadklep opendoen maar je kan er geen autos in doen zelfs jezelf niet en dat is maf! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Als je de Andromada spawnt bij n00bmode dan kun je de laadklep opendoen maar je kan er geen autos in doen zelfs jezelf niet en dat is maf! Inderdaad. Je rijd wel een keertje met een motor in een andromada voor een bepaalde missie, maar verder komt hij niet in het spel voor. In de noobmode kun je hem wel gebruiken, al is de laadklep gewoon dichtgetimmerd, zonder dat je er in kan. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Inderdaad. Je rijd wel een keertje met een motor in een andromada voor een bepaalde missie, maar verder komt hij niet in het spel voor. In de noobmode kun je hem wel gebruiken, al is de laadklep gewoon dichtgetimmerd, zonder dat je er in kan.In die missie zit je ook niet echt in het vliegtuig zelf maar in een interior van het vliegtuig. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Inderdaad. Je rijd wel een keertje met een motor in een andromada voor een bepaalde missie, maar verder komt hij niet in het spel voor. In de noobmode kun je hem wel gebruiken, al is de laadklep gewoon dichtgetimmerd, zonder dat je er in kan.In die missie zit je ook niet echt in het vliegtuig zelf maar in een interior van het vliegtuig. Je rijd in de missie ook maar tot tegen de laadklep aan, en niet pal in het vliegtuig Zie filmpje... Het vliegtuig heeft dus weliswaar de schijn dat je in de laadklep kunt komen, maar hij is dus nooit toegankelijk. Echter kun je de binnenkant van het toestel wel bezichtigen via de hemels. Reageren
69-Dodge-01 Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Inderdaad. Je rijd wel een keertje met een motor in een andromada voor een bepaalde missie, maar verder komt hij niet in het spel voor. In de noobmode kun je hem wel gebruiken, al is de laadklep gewoon dichtgetimmerd, zonder dat je er in kan.In die missie zit je ook niet echt in het vliegtuig zelf maar in een interior van het vliegtuig. Je rijd in de missie ook maar tot tegen de laadklep aan, en niet pal in het vliegtuig Zie filmpje... Het vliegtuig heeft dus weliswaar de schijn dat je in de laadklep kunt komen, maar hij is dus nooit toegankelijk. Echter kun je de binnenkant van het toestel wel bezichtigen via de hemels. dat is waar maar ik snap die hemels niet. ik weet wel hoe je in een van die hemels komt via de Ganton Gym Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 dat is waar maar ik snap die hemels niet. ik weet wel hoe je in een van die hemels komt via de Ganton GymHet is best simpel Je download de SA Place Manager, je start die op, je start GTASA op, en je gaat naar de Cluckin' Bell. In de Cluckin Bell' ga je terug naar windows (ALT+TAB), en je teleporteert met de SA Place Manager naar de volgende coördinaten: X = 315,6781 Y = 1036,214 Z = 1944,846 En je bent in het Andromada interieur Reageren
69-Dodge-01 Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 dat is waar maar ik snap die hemels niet. ik weet wel hoe je in een van die hemels komt via de Ganton GymHet is best simpel Je download de SA Place Manager, je start die op, je start GTASA op, en je gaat naar de Cluckin' Bell. In de Cluckin Bell' ga je terug naar windows (ALT+TAB), en je teleporteert met de SA Place Manager naar de volgende coördinaten: X = 315,6781 Y = 1036,214 Z = 1944,846 En je bent in het Andromada interieur oke chill ik ga meteen proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.