ThunderGTA Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 Ik heb deze Carspawner gedownload : http://www.gtagaming.com/downloads/gta-iv/tools/1931 het probleem is.. Iedere keer als ik dit opstart en een auto selecteer vervolgens een sneltoets inklik valt GTA IV uit , hij zegt dus van GTA IV werkt niet meer.. Ik vind het behoorlijk ambetant want zo mag ik voortdurend opnieuw gta iv opstarten. Is dit normaal? Ik heb de GTA IV voor PC. Weet iemand nog een andere CarSpawner? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 Ik heb deze Carspawner gedownload : http://www.gtagaming.com/downloads/gta-iv/tools/1931het probleem is.. Iedere keer als ik dit opstart en een auto selecteer vervolgens een sneltoets inklik valt GTA IV uit , hij zegt dus van GTA IV werkt niet meer.. Ik vind het behoorlijk ambetant want zo mag ik voortdurend opnieuw gta iv opstarten. Is dit normaal? Ik heb de GTA IV voor PC. Weet iemand nog een andere CarSpawner? Ja, download en installeer deze ASI loader (Alice) en daarna deze In-game carspawner. Stop dan het .asi bestand van de carspawner in de GTA IV map. Dan heb je in-game een carspawner. Met Num-4 en Num-7 kun je een auto selecteren en met Num-1 spawnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 Download >>hier<< versie 1.3 van die carspawner en zorg er wel voor dat je 'm start met administrator rechten, net zoals GTA IV standaard met administrator rechten wordt gestart. Anders werkt die inderdaad niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderGTA Geplaatst: 4 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 Download >>hier<< versie 1.3 van die carspawner en zorg er wel voor dat je 'm start met administrator rechten, net zoals GTA IV standaard met administrator rechten wordt gestart. Anders werkt die inderdaad niet. Ik ben de administrator , tis m'n laptop.. maar ik snap niet goed dat hij altijd uitvalt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderGTA Geplaatst: 4 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 Ik heb deze Carspawner gedownload : http://www.gtagaming.com/downloads/gta-iv/tools/1931het probleem is.. Iedere keer als ik dit opstart en een auto selecteer vervolgens een sneltoets inklik valt GTA IV uit , hij zegt dus van GTA IV werkt niet meer.. Ik vind het behoorlijk ambetant want zo mag ik voortdurend opnieuw gta iv opstarten. Is dit normaal? Ik heb de GTA IV voor PC. Weet iemand nog een andere CarSpawner? Ja, download en installeer deze ASI loader (Alice) en daarna deze In-game carspawner. Stop dan het .asi bestand van de carspawner in de GTA IV map. Dan heb je in-game een carspawner. Met Num-4 en Num-7 kun je een auto selecteren en met Num-1 spawnen. Kan je wat meer uitleg geven? paar stappen fzuu? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 Ik ben de administrator , tis m'n laptopDat is een n00b-vergissing die wel vaker gemaakt is. Doe niet zo eigenwijs, maak een snelkoppeling en zet daar de administrator rechten aan in het tabblad 'Compatibiliteit'. Succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderGTA Geplaatst: 4 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 Ik ben de administrator , tis m'n laptopDat is een n00b-vergissing die wel vaker gemaakt is. Doe niet zo eigenwijs, maak een snelkoppeling en zet daar de administrator rechten aan in het tabblad 'Compatibiliteit'. Succes maar hoe werkt dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 maar hoe werkt dit?Draai het de volgende keer even om: vraag EERST "Hoe werkt dat?" en trek DAARNA je conclusies. [zo werkt dat]<< dat is een (hyper)link, daar moet je dus op klikken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderGTA Geplaatst: 4 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 maar hoe werkt dit?Draai het de volgende keer even om: vraag EERST "Hoe werkt dat?" en trek DAARNA je conclusies. [zo werkt dat]<< dat is een (hyper)link, daar moet je dus op klikken. Dit heb ik gedaan.. Daarna Spawner opgestart infernus aangeklikt de sneltoets intypen.. daarna ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2009 Carspawner opstarten. Sneltoets geven. GTA IV opstarten. Sneltoets indrukken en voilá! Je kan ook nog ALT+TAB in GTA IV, en dan de gewenste auto selecteren en op "spawn" drukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b2spw2 Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2009 Ik heb deze Carspawner gedownload : http://www.gtagaming.com/downloads/gta-iv/tools/1931het probleem is.. Iedere keer als ik dit opstart en een auto selecteer vervolgens een sneltoets inklik valt GTA IV uit , hij zegt dus van GTA IV werkt niet meer.. Ik vind het behoorlijk ambetant want zo mag ik voortdurend opnieuw gta iv opstarten. Is dit normaal? Ik heb de GTA IV voor PC. Weet iemand nog een andere CarSpawner? Ja, download en installeer deze ASI loader (Alice) en daarna deze In-game carspawner. Stop dan het .asi bestand van de carspawner in de GTA IV map. Dan heb je in-game een carspawner. Met Num-4 en Num-7 kun je een auto selecteren en met Num-1 spawnen. Kun je dit alstublieft in stappen uitleggen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.