Jump to content

Carspawner werkt niet

ThunderGTA

Recommended Posts

Ik heb deze Carspawner gedownload : http://www.gtagaming.com/downloads/gta-iv/tools/1931

het probleem is.. Iedere keer als ik dit opstart en een auto selecteer vervolgens een sneltoets inklik valt GTA IV uit , hij zegt dus van GTA IV werkt niet meer.. Ik vind het behoorlijk ambetant want zo mag ik voortdurend opnieuw gta iv opstarten. Is dit normaal? Ik heb de GTA IV voor PC.

Weet iemand nog een andere CarSpawner?

Delen op andere websites

Ik heb deze Carspawner gedownload : http://www.gtagaming.com/downloads/gta-iv/tools/1931

het probleem is.. Iedere keer als ik dit opstart en een auto selecteer vervolgens een sneltoets inklik valt GTA IV uit , hij zegt dus van GTA IV werkt niet meer.. Ik vind het behoorlijk ambetant want zo mag ik voortdurend opnieuw gta iv opstarten. Is dit normaal? Ik heb de GTA IV voor PC.

Ja, download en installeer deze ASI loader (Alice) en daarna deze In-game carspawner.

Stop dan het .asi bestand van de carspawner in de GTA IV map.

Dan heb je in-game een carspawner. Met Num-4 en Num-7 kun je een auto selecteren en met Num-1 spawnen. ;)

Delen op andere websites

Download >>hier<< versie 1.3 van die carspawner en zorg er wel voor dat je 'm start met administrator rechten, net zoals GTA IV standaard met administrator rechten wordt gestart. Anders werkt die inderdaad niet. ^_^

Ik ben de administrator , tis m'n laptop.. maar ik snap niet goed dat hij altijd uitvalt.

Delen op andere websites

Ja, download en installeer deze ASI loader (Alice) en daarna deze In-game carspawner.

Dan heb je in-game een carspawner. Met Num-4 en Num-7 kun je een auto selecteren en met Num-1 spawnen. ;)

Kan je wat meer uitleg geven? paar stappen fzuu?

Delen op andere websites

Ik ben de administrator , tis m'n laptop
Dat is een n00b-vergissing die wel vaker gemaakt is. :7 Doe niet zo eigenwijs, maak een snelkoppeling en zet daar de administrator rechten aan in het tabblad 'Compatibiliteit'. Succes ^_^

maar hoe werkt dit?

Delen op andere websites

maar hoe werkt dit?
Draai het de volgende keer even om: vraag EERST "Hoe werkt dat?" en trek DAARNA je conclusies. :7

[zo werkt dat]<< dat is een (hyper)link, daar moet je dus op klikken.

Dit heb ik gedaan.. Daarna Spawner opgestart infernus aangeklikt de sneltoets intypen.. daarna ???

Delen op andere websites

• 4 maanden later...

Kun je dit alstublieft in stappen uitleggen ?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...