GTA_123 Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Hey, Ik heb een vraag, Waar kan ik een tool vinden waarmee ik een stuuras van een auto kan veranderen in een britse stuuras?? MVG GTA_123 Reageren
K.O. Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Mag je eerst eens haarfijn uitleggen wat een 'Britse stuuras' precies is, want ik kom momenteel bijzonder weinig tegen met Google. Bedoel je niet gewoon een auto waarbij het stuur aan de rechterkant van het voertuig zit? Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Mag je eerst eens haarfijn uitleggen wat een 'Britse stuuras' precies is, want ik kom momenteel bijzonder weinig tegen met Google. Bedoel je niet gewoon een auto waarbij het stuur aan de rechterkant van het voertuig zit? Ik geloof het wel ja Reageren
GTA_123 Geplaatst: 4 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Mag je eerst eens haarfijn uitleggen wat een 'Britse stuuras' precies is, want ik kom momenteel bijzonder weinig tegen met Google. Bedoel je niet gewoon een auto waarbij het stuur aan de rechterkant van het voertuig zit? Ik geloof het wel ja Ja dat bedoel ik, dat de stuur aan de rechterkant staat. En dat noemen ze de stuuras Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 De positie van de bestuurder is bepaald in het model. Dat pas je dus niet zomaar aan, je moet dan een bepaalde dummy verplaatsen. Maar je stapt dan wel heel raar in, dus dan zou je ook custom animaties moeten maken. Reageren
GTA_123 Geplaatst: 4 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 De positie van de bestuurder is bepaald in het model. Dat pas je dus niet zomaar aan, je moet dan een bepaalde dummy verplaatsen. Maar je stapt dan wel heel raar in, dus dan zou je ook custom animaties moeten maken. Maar hoe kom ik aan die tool dan?? Reageren
Beagle Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Dat heet 3DS Max. Je kan het ook met GMax doen. Je moet >KAMS< installeren bij 3DS/G Max en dan de auto importeren. Ga naar de tab "utilities" en dan naar DFF IO. Dan importeer je je auto. Verplaats de "ped_frontseat" dummy en exporteer het. Dit doe je door naar "utlities" tab te gaan, DFF IO, en dan naar de tab "export DFF". Dan bij de knop "COL" moet je de orginele DFF selecteren. Dan exporteer je weer de DFF, en verplaats je het met de originele in GTA3.IMG met IMGTool. Programma's kan je >hier< vinden. Reageren
K.O. Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 De positie van de bestuurder is bepaald in het model. Dat pas je dus niet zomaar aan, je moet dan een bepaalde dummy verplaatsen. Maar je stapt dan wel heel raar in, dus dan zou je ook custom animaties moeten maken.Het voordeel is dat je de animatie in feite 'alleen maar' hoeft te spiegelen om een beetje een realistisch resultaat te krijgen. Het nadeel is dat bestaande animaties bij meerdere voertuigen worden toegepast, dus zou je een aparte anim group moeten definiëren en toewijzen aan het voertuig met het rechtste stuur in de handling.cfg. Hmmm, volgens mij is het op zich wel mogelijk, maar is het gewoon ontzettend lastig. Zeker voor een beginnende modeller.Ik zou er voor kiezen om de animaties gewoon te laten zitten waar ze zitten en alleen de dummy voor de bestuurder te verplaatsen. Ik weet niet uit mijn hoofd of het stuur van het voertuig wel deel uitmaakt van het model, of dat dit ook een dummy is. ... Weet je wat, zorg er eerst maar eens voor dat je aan 3DSMax komt en dat je een beetje leert modellen. Het is namelijk vrij lastig te leren. Gelukkig kun je in de 'Master Tutorial List' genoeg tuts vinden hiervoor om de basics onder de knie te krijgen. Er is niet echt een automatische 'tool' die de stuuras ineens aan de andere kant neer zet, in ieder geval. Reageren
Pmixer Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Ik heb een Nissan skyline er in met de Stuur As rechts misschien wil je die. hij stapt aan de rechterkant in en schuift dan door naar rechts. als je links instapt schuift ie eerst naar rechts en dan naar links maar dat ziet er best wel .... uit Als je hem wil stuur ff pmmetje en dan zoek ik m Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.