LOLBOEK6 Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 hallo zoals de titel al zegt werkt deze minimoto mod niet, in het spel staat hij er wel maar als ik erop wil gaan zitten komt er fout in het spel en dan rapport verzenden/niet verzenden. . . iemand eenig idee hoe dit komt of een andere mod (ik heb dit met sa modinstaller)en als voertuig bmx genomen Reageren
Remi-X Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 hallozoals de titel al zegt werkt deze minimoto mod niet, in het spel staat hij er wel maar als ik erop wil gaan zitten komt er fout in het spel en dan rapport verzenden/niet verzenden. . . iemand eenig idee hoe dit komt of een andere mod (ik heb dit met sa modinstaller)en als voertuig bmx genomen Ja, natuurlijk gaat dat niet... Een BMX is heel wat anders dan een motor, dus als ik jouw was zal ik hem gewoon laten vervangen door het voertuig waar hij voor bestemd is. Overigens is het altijd beter om mods handmatig te installeren, omdat SAMI bugs geeft. Reageren
Beagle Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Daar ga je al de mist in. De bestanden heten "faggio.dff" en "faggio.txd". Dan is het niet zo gek dat het vastloopt als je het met een BMX vervangt. Je moet met IMGTool "faggio.dff" en "faggio.txd" zoeken (CTRL+F), en dan rechtsklik > "replace". Dan zoek je de gemodde faggio.dff/txd. Dan moet je met IMGTool naar de map "anim" gaan, en open je het archief "anim.img". Zoek dan (CTRL+F) naar "bikev.ifp" en replace deze weer met de nieuwe. Als laatste moet je de Carcols en handling line die in de readme staan vervangen met de orginele die in Handling.cfg/carcols.dat/vehicles.ide staan (mapje DATA) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.