.Corneria. Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Ik vind je allebei wel mooi verwerkt.De signature van Zeus kon wel een beetje beter. Star Wars want daarintegen een beetje beter.De tekst is bij allebei goed gedaan. Die bliksemflits bij Zeus is ook wel niet mis. Zeus:7/10 Star Wars:8.3 Goed werk Moechy Offtopic: Is dat Zeus van bij Age Of Mythology? Leuke game he?! Corneria Reageren
moechy Geplaatst: 4 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Ik vind je allebei wel mooi verwerkt.De signature van Zeus kon wel een beetje beter.Star Wars want daarintegen een beetje beter.De tekst is bij allebei goed gedaan. Die bliksemflits bij Zeus is ook wel niet mis. Zeus:7/10 Star Wars:8.3 Goed werk Moechy Offtopic: Is dat Zeus van bij Age Of Mythology? Leuke game he?! Corneria Ja die zeus is van AOM. Nog nooit gespeeld Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Mooi gemaakt. Vooral Zeus de achtergrond past wel bij het plaatje zelf alleen het gezicht van Zeus is iets te donker meer echt goed! Starwars vind ik niet zo bijzonder. Gewoon een van Internet met Snow eroverheen. ( Denk ik ) 1e = 7.9/10 2e = 6.8/10 Reageren
moechy Geplaatst: 4 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Mooi gemaakt. Vooral Zeus de achtergrond past wel bij het plaatje zelf alleen het gezicht van Zeus is iets te donker meer echt goed! Starwars vind ik niet zo bijzonder. Gewoon een van Internet met Snow eroverheen. ( Denk ik ) 1e = 7.9/10 2e = 6.8/10 Niet eroverheen. Het zijn sterren op de achtergrond. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.