keessie Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 hallo mijn camhack doet het niet meer sinds mijn pc is gecrashd ik heb toen sa al een paar keer opnieuw geinstaleerd maar dat helpt niet(ook al 3 keer camhack gedownload) kan het ermee te maken hebben dat sa nu op een externe schijf staat??? iemand iedeen? zo nee, is er dan een verglijkbaar programma met free look??? grz Ron Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 hallomijn camhack doet het niet meer sinds mijn pc is gecrashd ik heb toen sa al een paar keer opnieuw geinstaleerd maar dat helpt niet(ook al 3 keer camhack gedownload) kan het ermee te maken hebben dat sa nu op een externe schijf staat??? iemand iedeen? zo nee, is er dan een verglijkbaar programma met free look??? grz Ron Hmmm...dat is vreemd. Maar hoe bedoel je dat ie het niet doet? Zie je geen venster verschijnen? Opent het programma niet? Je moet natuurlijk niet vergeten om (wanneer je ingame bent) de camhack in te schakelen he (met * was dat volgensmij) Apple-Mac Reageren
keessie Geplaatst: 5 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 (bewerkt) jah hij werkt nu in singleplayer maar in samp werken de views niet wel de free look iemand hierop een idee om dat op te lossen grz Bewerkt: 6 februari 2009 door keessie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.