Jump to content

Skatebaan midden in de stad


Pennywise The Clown

Recommended Posts

Ik heb enkele maanden geleden soort van halfpipe gevonden midden in de stad, midden in een gebouw. Kan ook zijn dat ik toen goed dronken was, maar volgens mij lag de pipe echt binnen 4 muren. In ieder geval heb ik me de laatste tijd scheefgezocht naar de skatebaan, maar ik kan hem nergens meer vinden.

Ik heb niets gevonden via de zoekfunctie, dus hopelijk kan iemand me de exacte plek eventjes wijzen.

Bvd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb enkele maanden geleden soort van halfpipe gevonden midden in de stad, midden in een gebouw. Kan ook zijn dat ik toen goed dronken was, maar volgens mij lag de pipe echt binnen 4 muren. In ieder geval heb ik me de laatste tijd scheefgezocht naar de skatebaan, maar ik kan hem nergens meer vinden.

Ik heb niets gevonden via de zoekfunctie, dus hopelijk kan iemand me de exacte plek eventjes wijzen.

Bvd.

Kijk onder de brug van broker brigde , naast de brandweer , ( borlock rd)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is daar ook een vliegende rat te vinden, eens kijken... Volgens mij bij nummer 149 in oost Algonquin. Flying rat 40 zit bij die skatebaan in Fishmarket South, zuidoost Algonquin, pal onder de snelweg.

maar die zijn niet in het centrum van lc

maar ok

de beginner van dit topic heeft vast verkeerd gekeken

Link to comment
Delen op andere websites

maar die zijn niet in het centrum van lc maar ok de beginner van dit topic heeft vast verkeerd gekeken
Ik geloof dat Koe gelijk heeft en daar alleen een Skatebaan is, en niet midden in de stad.
Het is maar net wat je beschouwd als het 'midden'. Algonquin is het middelste eiland, daar ligt de skatebaan; lijkt mij wel het midden. Mocht je Alderney City niet meerekenen (het hoort niet bij LC), de skatebaan ligt in het oosten van Algonquin, precies tussen Algonquin en Broker, Dukes en Bohan wordt lastig tenzij je die kleine eilandjes meerekent; dus ook redelijk in het midden van LC. Het ligt dan wel redelijk in het zuiden. Maar ach P.W. zei zelf dat hij dronken was, vaak heb je dan ook geen richtingsgevoel en/of is je opmerkingsvermogen toch enigszins vertroebeld... Daarnaast was het alweer 4 maanden geleden. ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

maar die zijn niet in het centrum van lc maar ok de beginner van dit topic heeft vast verkeerd gekeken
Ik geloof dat Koe gelijk heeft en daar alleen een Skatebaan is, en niet midden in de stad.
Het is maar net wat je beschouwd als het 'midden'. Algonquin is het middelste eiland, daar ligt de skatebaan; lijkt mij wel het midden. Mocht je Alderney City niet meerekenen (het hoort niet bij LC), de skatebaan ligt in het oosten van Algonquin, precies tussen Algonquin en Broker, Dukes en Bohan wordt lastig tenzij je die kleine eilandjes meerekent; dus ook redelijk in het midden van LC. Het ligt dan wel redelijk in het zuiden. Maar ach P.W. zei zelf dat hij dronken was, vaak heb je dan ook geen richtingsgevoel en/of is je opmerkingsvermogen toch enigszins vertroebeld... Daarnaast was het alweer 4 maanden geleden. ^_^

haha daar heeft de starter van dit topic vast iets maar :puh:

maar er zijn geen echte skatebanen in lc

en volgens mij zijn er al helemaal geen skatebanen in AC

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ik had die skatebaan ook ooit ergens ontdekt toen ik op de vlucht was voor de cops. Natuurlijk naderhand echt niet meer weten waar die ook alweer was. Weet wel nog dat ik toen door een supersmal steegje rende. Ik ga hem nog maar eens opzoeken met een motor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog een skatebaan te zijn, maar die is een beetje moeilijk uit te leggen.

Als je bij je savehouse (in volgens mij Alderny) bent, kan je over die stuntjump, dat je over de rivier moet springen. Als je dan aan de overkant bent gekomen, en je rijdt over die stoep waar je op land naar recht kom je ook bij een skatepark uit :Y Ik hoop dat jullie dit snappen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog een skatebaan te zijn, maar die is een beetje moeilijk uit te leggen.

Als je bij je savehouse (in volgens mij Alderny) bent, kan je over die stuntjump, dat je over de rivier moet springen. Als je dan aan de overkant bent gekomen, en je rijdt over die stoep waar je op land naar recht kom je ook bij een skatepark uit :Y Ik hoop dat jullie dit snappen :puh:

Ja maar als je jumpt sping je over het hek en moet je altijd opnieuw erin gaan =D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog een skatebaan te zijn, maar die is een beetje moeilijk uit te leggen.

Als je bij je savehouse (in volgens mij Alderny) bent, kan je over die stuntjump, dat je over de rivier moet springen. Als je dan aan de overkant bent gekomen, en je rijdt over die stoep waar je op land naar recht kom je ook bij een skatepark uit :Y Ik hoop dat jullie dit snappen :puh:

Er is maar 1 Skatepark, alleen de andere zijn alleen Schanzen waar je over springt.

Link to comment
Delen op andere websites

De skatebaan is onder de onderste brug van het eerste eiland naar het 2de eiland.. er direct onder, kwam er gisteren perongeluk terecht.. hoop dat ik je nog kan helpen.. het is een beetje moeilijk om er te komen.. want die brug heeft steunen dus of je moet om lopen.. of je kan ergens tussendoor..

:cya:

Packie_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...