Eli R Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Deviantart link: http://elir.deviantart.com/art/Link-Zelda-111719911 Commentaar en kritiek is welkom. Reageren
TomHagen Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 OMFG HEZ USIN' PROMOH ARTS LAZY! Maar zeker een geslaagd werkje. Goed kleurgebruik, er zit veel diepte in, veel details, mooi totaal plaatje. Het is niet zo dat ik er uren naar kan kijken, maar voor een achtergrond is het zeker een toppertje. Ik zou zeggen, zoiets moet je vaker maken. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Woow... Erg mooi, Het doet me ergens aan denken, Maar ik weet zo niet waaraan! Vind de kleuren en de indeling van de achtergrond ernstig mooi! Ga vooral zo door Reageren
1974 Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Ziet er Gaaf uit, voor al de kleuren van de lucht. PS:Ook weer leuk om te weten dat er een bekende van het forum hier op DeviantART zit. Reageren
Eli R Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Bedankt voor de reacties jongens. Ik zou graag meer reacties zien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.