yelleyfish Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 ok ik heb wat commands erin gezet bijvoorbeeld heal en die werkt ook.. maar dan wil ik scripten dat er dan komt: je hebt jezelf succesfol geheald. maar als ik dat in het script zet met een kleur derbij (ook zonder kleur geprobeerd) komt er steeds een error op pawno. ik doe waarschijlik iets verkeerd. dit zet ik erin if (strcmp(cmdtext, "/flip", true, 5)==0) { new VehicleID, Float:X, Float:Y, Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(VehicleID, X, Y, Z); SetVehicleZAngle(VehicleID, 0); GameTextForPlayer(playerid, "Je auto is succesfol geflipt"); << hier zet ik ook wel eens neer SendClientMessage(playerid, maar dat werkt ook niet iemand hulp? return 1; } Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Dat komt omdat je twee parameters vergeet bij GameTextForPlayer: die van de tijd (in milliseconden!) en de stijl van de tekst. Als je SendClientMessage heeft drie parameters: die van de playerid, de kleur en die van de tekst. Reageren
thuron Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 probeer eerst eens dit: if (strcmp(cmd, "/flip", true)== 0) // <-- heb daar de 5 weggehaald +cmdtext naar cmd { new VehicleID, Float:X, Float:Y, Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(VehicleID, X, Y, Z); SetVehicleZAngle(VehicleID, 0); [b]SendClientMessage(playerid, "Je auto is succesfol geflipt");[/b] //<-- SendClientmessage werkt meestal wel. return 1; } als dat niet wil, moet je het maar even zeggen, dan proberen we wat anders. Reageren
jorD1 Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 (bewerkt) probeer eerst eens dit: if (strcmp(cmd, "/flip", true)== 0) // <-- heb daar de 5 weggehaald +cmdtext naar cmd { new VehicleID, Float:X, Float:Y, Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(VehicleID, X, Y, Z); SetVehicleZAngle(VehicleID, 0); [b]SendClientMessage(playerid, "Je auto is succesfol geflipt");[/b] //<-- SendClientmessage werkt meestal wel. return 1; } als dat niet wil, moet je het maar even zeggen, dan proberen we wat anders. wel zonder [ b ] en [ /b ] Bewerkt: 5 februari 2009 door jorD1 Reageren
Sandra Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Je bent bij SendClientMessage nog steeds de kleur vergeten.... Reageren
yelleyfish Geplaatst: 5 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 hehe:D bedankt het si gelukt heb de kleur er zelf bij gedaan Reageren
Thinkie Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 (bewerkt) if (strcmp(cmd, "/flip", true)== 0) { new VehicleID, Float:X, Float:Y, Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(VehicleID, X, Y, Z); SetVehicleZAngle(VehicleID, 0); SendClientMessage(playerid, COLOR_???, "Je auto is succesfol geflipt"); return 1; } > indenten werkt meestal ook voordelig veel overzichtelijker als je grotere codes hebt.. Bewerkt: 10 februari 2009 door Thinkie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.