Sa_bulldog Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 (bewerkt) Hallo beste leden. Natuurlijk zijn er een aantal topics over Battlefield 2, Maar niet over het onderwerp waar ik een beetje hulp mee nodig heb! Ten eerste gaat het over The Special Forces. Wij willen daar als Battlefield 2 clan Een film over maken! en wat is nou beter als onze eigen naam daarvoor gebruiken! Het probleem is het volgende. Wij hebben zelf al een aantal fims gemaakt! Maar er blijven (als je in een ranked server zit) namen te voorschijn komen! (opnemen in Battlerecorder) Dit is dus ook erg irritant en heb ik film gezien waar hier absoluut geen sprake van was! Nu zou ik dus graag willen weten, Hoe kan ik dit eventueel oplossen(mocht iemand het hier weten) Welke video editer is het beste om de video's mooie effecten te geven en goed te kunnen bewerken! Ik gebruik nu ook Fraps Pro! om op te nemen.. ook weet ik niet als hier betere opneem materiaal voor is! Alle Hulp die ik kan krijgen is dan ook erg welkom! En om jullie een idee te geven van hoe het er nu uitziet en er moet uitzien! twee filmpjes! OP het begin zie je een mannetje rennen. Als je dan Links boven in de scherm kijkt zie je namen verschijnen! dit is dus een van de problemen die ik tot nu toe heb en nog niet op heb kunnen lossen! Bij het tweede stukje zie je dat ik gewoon als FPS opneem en er dus veel meer zichbaar is... Als dit opgelost kan worden weet ik dus al helemaal niet! ->Klik<- Bij dit filmpje (geen idee wie hem gemaakt heeft) is alles met mooie effecten bewerkt! en zie je dus geen tekst of andere dingen! Dit is ongeveer wat wij ook zouden willen hebben! ->Klik<- Alvast bedankt! Bewerkt: 5 februari 2009 door Sa_bulldog Reageren
TomHagen Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Je wilt dus met Battlefield een filmpje maken, zonder de radar, de tekst linksboven, enzo? Volgens mij kan je gewoon in de opties van Battlefield de HUD niet laten zien, anders kan het denk ik niet. En dat tweede filmpje, dat zijn toch geen beelden van Battlefield waarbij ze zelf spelen? Volgens mij zijn dat gewoon ingame filmpjes van bestaande trailers ofzo, maar daar heb jij denk ik meer verstand van. Een goed video bewerkingsprogramma is denk ik altijd redelijk duur, maar dat is een kwestie van googlen. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 5 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 (bewerkt) Ja Maar ik wil natuurlijk wel een goeie, En kan het best wezen dat mensen op het forum wel weten wat een goeie is, Overigs kan je de hud wel weghalen.. maar de tekst ben ik nog niet achter hoe je dat weg moet krijgen... EDIT: was even vergeten te vertellen, Dat die stukjes.. die je in dat tweede filmpje voorkomen niet uit de trailer van Battlefield 2 zijn.. die zijn helemaal zelf gemaakt... Alleen nu moet ik nog weten hoe Bewerkt: 5 februari 2009 door Sa_bulldog Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.