ZUMZUM Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 hallo wij hebben need for speed underground 2 en nou willen we het op een andere pc zetten alleen we weten niet waar onze savegames staan (de folder bijv. : E:/games/nfsunderground2/savegames) (maar die savegames folder staat er dus niet) ik heb de zoekmachine al gebruikt maar daar kon ik niets fatsoenlijks vinden en als jullie het niet weten kan ik al voor de 3e keer coal harbor behalen dus waar kan ik mijn savegames terugvinden zodat ik niet opnieuw hoef te beginnen. alvast bedankt oene :blink: Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 (bewerkt) Probeer hem eerst met zoeken te vinden bij Windows. Als je hem dan heb dan kan je hem overzetten. Want ik weet ook niet waar die staat maar ik heb ook geen savegame. Dus: Rechtermuisknop start>en dan zoeken. Zoek bijvoorbeeld op savegame Need For Speed. Of desnoods alleen savnegame. Maar bij dat laaste kan hij er meerdere vinden omdat je misschien al voor andere spellen saven games heb gedaan. Bewerkt: 30 april 2005 door BeatboxGamer Reageren
Vortex Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 volgens mij is dat het bestandje sdat.viv in je nfsu2 folder>SDATA Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 bij mij staat ie hier: C:\WINDOWS\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2 Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 1 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 als ie in windows staat word het dus op nieuw beginnen want nou hebben we windows opnieuw geinstalleerd maar toch bedankt ik zal ook s naar dat sdat.viv bestandje kijken Reageren
el burro Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 kijk eens bij mijn documenten daar staan bij mij ook savegame's van andere spellen dus mischien ook van NFS2 en anders bij data Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 (bewerkt) Hij staat in: C:\Documents and Settings\NAAM\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2 Waarschijnlijk zie je geen local settings.. dan moet je verborgen bestand zichtbaar maken.. pm mij hiervoor (bij NAAM moet je naam) Bewerkt: 1 mei 2005 door Dennizzzz Reageren
GhostFace Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 Hoe kan ik die verborgen map dan zichtbaar maken want ik kan local settings ook niet vinden!! :angry: Reageren
RTS Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 Hoe kan ik die verborgen map dan zichtbaar maken want ik kan local settings ook niet vinden!! :angry: Extra -> Map opties -> Weergave En danff naar beneden scrollen dan staat er Verborgen bestanden en mappen. Kies dan voor Bestanden en Mappen weergeven. Reageren
T@rget Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 Hij staat wel in je Windows map heb je windows vewijderd is 't hard balen dan moet je inderdaad opnieuw beginnen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.