thuron Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Hallo, ik heb een admin-auto's script, zodat je auto's kunt plaatsen waar alleen admins inkunnen. nu werkt hij alleen niet... kan iemand me er mee helpen? hier is het script: Het eerste deel (bij de rest van "new"): new AdminVehicle; De auto's (heb er gewoon 2 neergezet voor het voorbeeld): AdminVehicle = AddStaticVehicle(557, -2397.392, -611.289, 133.023, 34.55, -1, -1); AdminVehicle = AddStaticVehicle(409, -2408.713, -584.446, 132.450, 213.67, -1, -1); Het Public deel: public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(vehicleid == AdminVehicle) { if(IsPlayerAdmin(playerid) == 0) { RemovePlayerFromVehicle(playerid); } } } Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Ik zie het probleem al: AdminVehicle = AddStaticVehicle(557, -2397.392, -611.289, 133.023, 34.55, -1, -1); AdminVehicle = AddStaticVehicle(409, -2408.713, -584.446, 132.450, 213.67, -1, -1); Als eesrte wordt de variabele AdminVehicle toegewezen aan het eerste voertuig (modelid 557). Vervolgens wordt diezelfde variabele toegewezen aan het tweede voertuig. Wat je moet doen: Bovenaan: new AdminVehicle[2]; vervolgens: AdminVehicle[0] = AddStaticVehicle(557, -2397.392, -611.289, 133.023, 34.55, -1, -1); AdminVehicle[1] = AddStaticVehicle(409, -2408.713, -584.446, 132.450, 213.67, -1, -1); Dan raad ik aan om de rest van de code onder OnPlayerStateChange te zetten maar dat is jouw keuze. public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { if(vehicleid == AdminVehicle[0] || vehicleid == AdminVehicle[1]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) { RemovePlayerFromVehicle(playerid); } } } return 1; } Reageren
thuron Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 ik zat net te denken, ik kan net zo goed een lock/unlock systeem maken . veel beter! Reageren
Crusher!! Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 ik had net zoiets, maar dan met GodCars maar dat werkte niet. maar mischien kan ik wat halen uit deze topic zodat het wel werkt Reageren
Sandra Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 (bewerkt) ik had net zoiets, maar dan met GodCarsmaar dat werkte niet. maar mischien kan ik wat halen uit deze topic zodat het wel werkt Dit zou kunnen werken: //Bovenaan: #define TOTAL_GODCARS 3 //Verander zelf het aantal. new GodCars[TOTAL_GODCARS]; //OnGameModeInit() GodCar[0] = AddStaticVehicle(.....); GodCar[1] = AddStaticVehicle(.....); GodCar[2] = AddStaticVehicle(.....); SetTimer("HealGodCars" 1000, 1); //Onderaan Script: forward HealGodCars(); public HealGodCars() { for(new i; i<TOTAL_GODCARS; i++) { SetVehicleHealth(GodCar[i], 1000.0); } } Bewerkt: 18 februari 2009 door =>Sandra<= Reageren
Crusher!! Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 ik had net zoiets, maar dan met GodCarsmaar dat werkte niet. maar mischien kan ik wat halen uit deze topic zodat het wel werkt Dit zou kunnen werken: //Bovenaan: #define TOTAL_GODCARS 3 //Verander zelf het aantal. new GodCars[TOTAL_GODCARS]; //OnGameModeInit() GodCar[0] = AddStaticVehicle(.....); GodCar[1] = AddStaticVehicle(.....); GodCar[2] = AddStaticVehicle(.....); SetTimer("HealGodCars" 1000, 1); //Onderaan Script: forward HealGodCars(); public HealGodCars() { for(new i; i<TOTAL_GODCARS; i++) { SetVehicleHealth(GodCar[i], 1000.0); } } hmm, dit ziet dr in iedergeval beter uit dan wat ik had, maar WackoX zij dat je GreateVehilce() moest gebruiken en niet AddStaticVehilce() Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.