Jump to content

admin only auto's


thuron

Recommended Posts

Hallo, ik heb een admin-auto's script, zodat je auto's kunt plaatsen waar alleen admins inkunnen. nu werkt hij alleen niet... kan iemand me er mee helpen?

hier is het script:

Het eerste deel (bij de rest van "new"):

new AdminVehicle;

De auto's (heb er gewoon 2 neergezet voor het voorbeeld):

 AdminVehicle = AddStaticVehicle(557, -2397.392, -611.289, 133.023, 34.55, -1, -1);
AdminVehicle = AddStaticVehicle(409, -2408.713, -584.446, 132.450, 213.67, -1, -1);

Het Public deel:

public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(vehicleid == AdminVehicle)
{
	if(IsPlayerAdmin(playerid) == 0)
	{
 RemovePlayerFromVehicle(playerid);
	}
}
}

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het probleem al:

AdminVehicle = AddStaticVehicle(557, -2397.392, -611.289, 133.023, 34.55, -1, -1);
AdminVehicle = AddStaticVehicle(409, -2408.713, -584.446, 132.450, 213.67, -1, -1);

Als eesrte wordt de variabele AdminVehicle toegewezen aan het eerste voertuig (modelid 557). Vervolgens wordt diezelfde variabele toegewezen aan het tweede voertuig.

Wat je moet doen:

Bovenaan:

new AdminVehicle[2];

vervolgens:

AdminVehicle[0] = AddStaticVehicle(557, -2397.392, -611.289, 133.023, 34.55, -1, -1);
AdminVehicle[1] = AddStaticVehicle(409, -2408.713, -584.446, 132.450, 213.67, -1, -1);

Dan raad ik aan om de rest van de code onder OnPlayerStateChange te zetten maar dat is jouw keuze.

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
	if(vehicleid == AdminVehicle[0] || vehicleid == AdminVehicle[1])
	{
		if(!IsPlayerAdmin(playerid))
		{
			RemovePlayerFromVehicle(playerid);
		}
	}
}
return 1;
}

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
ik had net zoiets, maar dan met GodCars

maar dat werkte niet.

maar mischien kan ik wat halen uit deze topic zodat het wel werkt :D

Dit zou kunnen werken:

//Bovenaan:

#define TOTAL_GODCARS 3  //Verander zelf het aantal.
new GodCars[TOTAL_GODCARS];

//OnGameModeInit()

GodCar[0] = AddStaticVehicle(.....);
GodCar[1] = AddStaticVehicle(.....);
GodCar[2] = AddStaticVehicle(.....);

SetTimer("HealGodCars" 1000, 1);

//Onderaan Script:

forward HealGodCars();
public HealGodCars()
{
for(new i; i<TOTAL_GODCARS; i++)
{
	SetVehicleHealth(GodCar[i], 1000.0);
}
}

Bewerkt: door =>Sandra<=
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
ik had net zoiets, maar dan met GodCars

maar dat werkte niet.

maar mischien kan ik wat halen uit deze topic zodat het wel werkt :D

Dit zou kunnen werken:

//Bovenaan:

#define TOTAL_GODCARS 3  //Verander zelf het aantal.
new GodCars[TOTAL_GODCARS];

//OnGameModeInit()

GodCar[0] = AddStaticVehicle(.....);
GodCar[1] = AddStaticVehicle(.....);
GodCar[2] = AddStaticVehicle(.....);

SetTimer("HealGodCars" 1000, 1);

//Onderaan Script:

forward HealGodCars();
public HealGodCars()
{
for(new i; i<TOTAL_GODCARS; i++)
{
	SetVehicleHealth(GodCar[i], 1000.0);
}
}

hmm, dit ziet dr in iedergeval beter uit dan wat ik had,

maar WackoX zij dat je GreateVehilce() moest gebruiken en niet AddStaticVehilce()

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...