JelleVD Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Hallo, Ik gisteren begonnen met Photoshop en dit is het eerste wat ik heb gemaakt: Wat vinden jullie ervan? JelleVD Reageren
gta master 1 Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Erg goed voor een eerste sig, maar er valt nog wel wat op aan te merken. Ten eerste de render: Ik denk dat het mooier was geweest als je het gezicht zichtbaar had gemaakt en hem had ingeblend (maar waarschijnlijk weet je nog niet eens wat blenden is ) Dan de achtergrond:Persoonlijk vind ik de kleuren van de achtergrond totaal niet bij de render passen: de render is vooral bruin en de achtergrond is blauw met groen. Probeer daar ook op te letten! Dan de tekst: Hier heb ik soms zelfs nog moeite mee en het is dan ook het lastigste onderdeel van de sig. Maar ooki hier geld dat de kleur totaal niet bij de andere kleuren past. Probeer ook je tekst wat mooier te maken (Rechtermuisknop op de tekstlayer, dan blendingoptions, probeer daar dingen uit....). Maar het totaalplaatje is goed voor een eerste sig. Ga zo door ! Probeer eens wat tutorials uit om beter te worden. Veel succes, GTA Master 1, Reageren
GTA Haas Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Goed gemaakt voor de eerste sig, het zou mooier zijn als je de render had verkleind en dat het gezicht en de wapen zichtbaar was, dat doe je d.m.v. Ctrl + T. De achtergrond is niet zó mooi aangezien de render bruin is en de achtergrond blauw met groen is. Ook zou ik de render inblenden, maar volgens mij weet je nog niet wat dat is. Haal een paar textures van internet af en plak het op je achtergrond en doe Color Dodge. Dan zal je een effect achter je render krijgen. Dat is wat mooier, voor de rest is het goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.