Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo allemaal ik heb een auto gedownload maar ik weet niet hoe hij op zijn achterwiel kan er staan ook een paar filmpjes op you tube alvast bedankt grz giepske :D

Bewerkt: door giepske
Verplaatst vanuit SA: General; topictitel aangepast.
Geplaatst:
hallo allemaal ik heb een auto gedownload maar ik weet niet hoe hij op zijn achterwiel kan er staan ook een paar filmpjes op tou tube alvast bedankt grz giepske :D

Ik snap er vrij weinig van..

Misschien moet je dat filmpje eens erbij zetten en een link van die mod.

Geplaatst:

Een auto kan niet op zijn achterwiel rijden, enkel als je de modificatie vervangt met een motor (dus i.p.v. een auto te vervangen, vervang je de BF400 ofzo). Maar dat is nogal slechjt voor je spel, denk ik.

Geplaatst:

kijk eens goed naar et filmpje: eerst ''driften'' ze (gas geven en remmen tegelijk terwijl je stilstaat) tot er rook bij de achterbanden komt, dan laten ze de remtoets los en komt er een wheelie.

Geplaatst:

Je hebt eerst één handling nodig, dat staat vast wel bij het filmpje. Kopieër de originele handling van de auto waar je die op z'n achterwielen wil laten rijden naar een text document. Plak 'm daar, kopieër dan de handling die bij het filmpje staat. En vervang de originele handling door de handling die bij het filmpje staat. En als je de handling beu bent dan kopieër je de originele handling weer. ;)

Geplaatst:
Je hebt eerst één handling nodig, dat staat vast wel bij het filmpje. Kopieër de originele handling van de auto waar je die op z'n achterwielen wil laten rijden naar een text document. Plak 'm daar, kopieër dan de handling die bij het filmpje staat. En vervang de originele handling door de handling die bij het filmpje staat. En als je de handling beu bent dan kopieër je de originele handling weer. ;)

Hier snap ik niks van. :?

Geplaatst:

de handling van de auto is zo veranderd dat hij hoog optrekt met veel grip(denk ik)

zodat de voorkant even omhoog komt.

bij het filmpje staat waarschijnlijk de handling om die te vervangen voor het originele handling

kopier dat regeltje en laat hem de originele vervangen in handling.cfg

staat het niet bij het filmpje vermeld pm de filmmaker dan

succes :tu:

grz :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Bij het filmpje zelf staat dit

GTA SA Car Wheelie

This is my handling line. I made it (not cars i just made handling)

1 Car Name 8888 100000 2.0 0 -0.3 -0.3 -1 9.75 0.90 0.51 5 270.0 100 10.0 R P 9.0 0.7 0 30.0 1.2 0.2 0.0 0.30 -0.14 0.6 0.4 0.17 0 19000 40002000 1 1 1 1

2 Car Name 2222 100000 2.0 0 -0.3 -0.3 -1 9.75 0.90 0.51 5 300.0 130 10.0 R P 9.0 0.7 0 30.0 1.2 0.2 0.0 0.30 -0.14 0.6 0.4 0.17 0 19000 40002000 1 1 1 1

If handling 1 is not working good try handling 2

Een van die 2 handling lines ga je gebruiken in handling.cfg, die staat op deze locatie:

C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\

Het bestand open je met kladblok, Wordpad, of een ander text bewerkings programma.

Vervolgens ga je naar de auto die je de "wheelie" wilt laten doen.

Als voorbeeld neem ik de Landstalker.

Ik druk op CTRL + F en type in 'Landstalker'.

Vervolgens zie ik achter Landstalker een hele rij met cijfers staan.

Dan pak je een van de 2 rijen die hierboven staan, ga je weer naar dat handling.cfg bestandje, en verwijder je de lijn van de Landstalker.

Dan plaats je een van de 2 van hierboven op de oude plek van de Landstalker.

Even 'Car Name' in 'Landstalker' veranderen, handling.cfg opslaan, en je bent klaar!

Vergeet niet een backup te maken van je handling.cfg!

Bewerkt: door Mr. Sugo
Geplaatst:

Maar dat is denk ik niet alles. Ik denk dat hij ook de zwaartekracht iets lager heeft gezet. Maar als de handling alleen al goed werkt is dit niet het geval.

Geplaatst:
Maar dat is denk ik niet alles. Ik denk dat hij ook de zwaartekracht iets lager heeft gezet. Maar als de handling alleen al goed werkt is dit niet het geval.

Ik zou het niet weten, de maker van de video heeft alleen 2 handling lines erbij gezet :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...