blokzeil1 Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 hoi mensen ik heb een trail voor soney vegas maar ik heb een probleem na de 11min valt op eens het geluid weg. ik heb al geprobeerd ander geluid er onder te zetten doet niks. wie weet het probleem het legt niet aan de codering,want waar ik het fragment uithaal heb ik al andere ook uitgehaald en die doen het wel! dus wie weet het ! ik moet het snel weten want ik moet het morgen klaar hebben Alvast bedankt! Reageren
JeWeetZelluf Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Een vriend van mij heeft ook vegas studio maar hij is ook beginner dus hij zal je neit kunnen helpen >>> Door Thundercover: Gelieve niet te posten als je niet kan helpen.<<< Reageren
GTA Monster Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Sommige compressies - zoals de YouTube MP4 Compression -, zijn niet combatiel met Sony Vegas. Ik zou de Professional versie aanschaffen, want daar zit er support in die je kan helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.