Jump to content

Silverbyte vs Forumrunner

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Muziek

Soort design: Signature

Size design: Eigen keuze, maximaal 500x150 pixels

Render: Toegestaan

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Opmerking: Bij deze alvast veel succes! :)

Geplaatst: (bewerkt)

Aangenomen ;) .

Here's the signature :

chestersignaturebe2.png

Bewerkt: door Forumrunner
Geplaatst:

Ik ben toevallig ook net klaar met mijn signature, dus dan zien de inzendingen er als volgt uit:

Silverbyte:

silverbyteguitar3gl4.png

Forumrunner:

chestersignaturebe2.png

Wat mij betreft kan het stemmen beginnen. Ik wens je veel succes, dat de beste moge winnen!

Geplaatst:

Stem: Forumrunner.

Hij heeft mooie kleuren gebruikt als licht effecten, alleen wat is dat links onderin?

De overgang van Veel kleur naar minder kleur naar donker is heel goed gemaakt.

Sig van Silverbyte: Hij is best goed gemaakt, alleen de gitaar geeft veel licht ten opzichte van de achtergrond die zwart is. Sorry maar ik vind hem niet mooi.

Forumrunner = 7.9/10

Silverbyte = 6.1/10

Geplaatst:

Silverbyte

Ik vind het prachtig hoe je de achtergrond lekker donker houd en dan opeens zo mooi je gitaar in beeld laat brengen, hij is goed ingeblend vooral de pentool heeft het hem gedaan denk ik, je achtergrond laat toch nog een beetje zien dat het bij de gitaar hoort, ook dat is goed gedaan zoals de bloemetjes. Voor de rest zitten er een paar lichteffectjes in die ook goed gelukt zijn, ook je naam heeft wel een redelijke plaatsing.

Forumrunner

Wat je rechts gedaan hebt ziet er niet uit sorry hoor, allemaal felle lichten die je render niet beter doen lijken, daarnaast is je render niet eens ingeblend, erg jammer aangezien de linker kant er wel redelijk uit ziet, maar toch weer iets te leeg. Je naam is leuk gedaan, maar is te groot en neem teveel ruimte in beslag, de straaltjes daaronder zijn leuk gedaan, maar hadden wel iets feller gemogen en het een beetje moeten verwerken met je tekst, maar zoals ik al zei rechts maakt de signature er niet mooier op, helaas..

Stem: Silverbyte

Geplaatst:

Stem:Silverbyte

Die van Forumrunner is te fel belicht, en net iets te veel van het goeie van groen en geel.En wat is dat op het zwarte stuk van de achtergrond ?

Geplaatst:

Stem:Silverbyte want,

Die van Forumrunner is ook wel mooi maar net wat te licht voor mij.Ook heb ik niet echt het idee dat er veel aan gedaan is maar dat weet ik niet :D:puh:.

Geplaatst:

Stem: Silverbyte

Forumrunner heeft de frontman van Linkin Park gepakt, een achtergrondje met wat effectjes, en een render. Daarin tegen heeft Silverbyte uitstekend met de Pen Tool gebruikt, de gitaar is goed, maar als ik jouw zou ik de gitaar rechtop zetten. Ik vind helaas voor Forumrunner die ook een prima signature heeft neergezet, Silverbyte de terechte winnaar.

Gr,

Cabby

Geplaatst:
Sorry. :$ Ik ben niet helemaal bekend met de Graphicusworld.

Ik had het eigenlijk tegen 2fast.

Geplaatst: (bewerkt)
Sorry. :$ Ik ben niet helemaal bekend met de Graphicusworld.

Ik had het eigenlijk tegen 2fast.

Met render bedoelde ik gewoon dat mannetje, en ook als het een stock is had je hem ook gewoon in kunnen blenden. :)

Bewerkt: door 2fast{0}
Geplaatst:

Hoe? Ik had een Background (de stock) en daar maakte ik de effecten over.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...