HA5H Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2009 Kijk maar eens op Google Earth als je 3D gebouwen aan hebt staan en de coördinaten 40°42'49.23"N, 73°59'51.44"W intikt Dan het beeld ietsjes draaien et voila! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2009 Ik snap eigenlijk helemaal niet wat je hiermee probeerd te zeggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2009 Denk dat ie een gebouw wilt laten zien die ook in gta4 staat? Heb zelf geen google earth dus kan helaas niet kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2009 Denk dat ie een gebouw wilt laten zien die ook in gta4 staat?Heb zelf geen google earth dus kan helaas niet kijken. Je kan het ook in Google Maps in typen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2009 Denk dat ie een gebouw wilt laten zien die ook in gta4 staat?Heb zelf geen google earth dus kan helaas niet kijken. Je kan het ook in Google Maps in typen Maar hoe had Biocount dat dan moeten weten? Had je dat niet eerder kunnen zeggen? Dan had hij het kunnen weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
njeg0d Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2009 Ik zie de gebouwen niet, en ja ik heb 3D-gebouw aan. Maar er staat wel een Wikipedia-teken bij van de Hudson River (ligt bij New York City). En allemaal tekens van foto's van Manhattan. Zal wel een bugje zijn, want New York City ligt niet in Kirgizië Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2009 Dit bedoel je zeker? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 5 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2009 Voor de mensen die het niet kunnen vinden, ik bedoelde dit: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2009 hahah goed gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2009 Ik snap nog steeds niet wat je hiermee bedoeld te zeggen. Er staat een gebouw waar GTA IV op staat. Maarja nou en? Dit was toch al lang bekend? Waarom moet hier speciaal een topic voor aangemaakt worden>? En waarom moet er gedaan worden alsof wij hebben gezegt/dachten dat dit helemaal niet zo was? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
metal_wario Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2009 Hoe krijg je dat die gebouwen texture's hebben? Ik heb dat alleen bij bekende gebouwen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thesoldier Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2009 Ik snap nog steeds niet wat je hiermee bedoeld te zeggen.Er staat een gebouw waar GTA IV op staat. Maarja nou en? Dit was toch al lang bekend? Waarom moet hier speciaal een topic voor aangemaakt worden>? En waarom moet er gedaan worden alsof wij hebben gezegt/dachten dat dit helemaal niet zo was? maar dat t op google earth staat is wel leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2009 Nou nu je het zegt das dat gebouw waar ik al die trappen op ga en dan boven er af spring. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2009 Nou nu je het zegt das dat gebouw waar ik al die trappen op ga en dan boven er af spring. Kan je een snapmap maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thesoldier Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2009 Nou nu je het zegt das dat gebouw waar ik al die trappen op ga en dan boven er af spring. Kan je een snapmap maken? ja end of the riot maak ff snapmap maar , in gta zelf zit er geen gta IV schilderij op het gebouw .... je ziet ook nog meer bekende plekjes als je goed kijkt zie je die 3 oranje gebouwe 8ter die zitten ook in gta IV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.