S-te-Fan Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Wederom is Battlefield 1943 aangekondigd. Misschien is het wel de ware opvolger van BF1942, het spel zal als download beschikbaar worden gesteld op de PS3 en PC en zal 3 maps bevatten die met 24 man kunnen worden bespeeld. Hier de trailer: Trailer Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Ik vind de trailer best goed, de graphics zien er best goed uit maar ik heb beter gezien. In het begin van de trailer kon ik gelijk al aan dat brugje zien dat het Wake Island is uit Battlefield 1942. Veder zijn er leuke effecten, zoals je vlak bij het eind kunt zien, hier zie je dat door explosies bomen kunnen omvallen. Wel weer lelijk is dat ze gelijk verdwijnen, of door de grond heen zakken. Ik hoop dat dit een leuke toevoeging gaat worden voor de Battlefield serie. Grtz RD Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 5 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Het gaat me niet zo zeer om de graphics, ik wil die gameplay van 1942 terug! Hele nachten game.... Reageren
TomHagen Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Ik vind de trailer best goed, de graphics zien er best goed uit maar ik heb beter gezien.In het begin van de trailer kon ik gelijk al aan dat brugje zien dat het Wake Island is uit Battlefield 1942. Inderdaad, herkende ik ook meteen. Graphics vind ik voldoende, niet schitterend voor deze tijd, maar het gaat me vooral om de gameplay. Ik had een paar maanden geleden nog Battlefield 1942 uit de kast getrokken (en daar wordt nog best veel online gespeeld ), en dat is gewoon nog steeds erg leuk om te spelen. Hopelijk geeft de nieuwe zo'n zelfde gevoel, en ik hoop dat het vliegen nog steeds ongeveer hetzelfde is. Want dat is echt een magische belevenis in 1942, in multiplayer met 4 man in een vliegserver elkaar achterna zitten, en maar hengsten. Jammer dat mijn PC'tje hem niet aan kan, maar op de PS3 zal het toch ook wel vet zijn, hoop ik. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Ik ben altijd al liefhebber geweest van de battlefield serie maar met deze game gaan de grafisch achteruit. en 3 maps is ook een beetje aan de lage kant. Ik heb nooit de volledige versie van 1942 gespeelt, maar wel de demo en ik herkende inderdaad gelijk die ene map . Ik hoop dat het niet te duur wordt want hoe het er nu naar uit ziet is het gewoon een (grafische) update van Battlefield 1942... Maarja, vandaag de demo van Killzone 2 100X uitspelen en dan de volledige versie van KZ2 kopen Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 (bewerkt) Ik hoop dat het niet te duur wordt want hoe het er nu naar uit ziet is het gewoon een (grafische) update van Battlefield 1942... Eigenlijk vind ik dit wel goed. Als ze op het fundament van Battlefield 1942 verder bouwen, alleen dan met beter graphics, kunnen ze een topgame creëren! Battlefield 1942 had inderdaad een goede gameplay, momenteel spelen er nog honderden mensen Battlefield 1942. Ik heb zelf ook tientallen uren Battlefield 1942 gespeeld. Maar als ze ook nog eens wat beter graphics erbij doen dan zal het dus eigenlijk een game met goede gameplay en graphics worden! Natuurlijk hoeft een game niet altijd de beste graphics te hebben, maar hoe speel je nou nog beter? Een ongedetailleerde omgeving met een goede gameplay, of een prachtige omgeving met veel details en een goede gameplay? Grtz RD Bewerkt: 5 februari 2009 door Revolution-Designer Reageren
Biocount Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Hmm, ziet er wel vet uit. Ben benieuwt hoe ze het aan gaan pakken met ranks en unlocks. Hopelijk lijkt het niet al te veel op 1942 kwa mappen. Hopelijk volgt er binnen kort super veel info. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 5 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 (bewerkt) Misschien is het spel nog in een vroege build en kan het er later beter uit gaan zien. Is bij een heleboel games. Ennuh... deze game gebruikt de frostbite engine, dat betekent dat we dingen kunnen opblazen . Het is dus dezelfde engine als die van Battlefield: Bad Company (onlangs is ook Bad Company 2 aangekondigd). Maar ik denk dat het komt door de aziatische sfeer dat de graphics niet geoptimiliaseerd zijn. Bewerkt: 5 februari 2009 door stefaneke Reageren
Fedmas Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Ik vind niets aan BattleField, ben Cod verslaaft, maar de trailer ziet er opzich wel redelijk uit. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 5 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 (bewerkt) De graphics stralen in ieder geval een basis realisme uit. Bewerkt: 5 februari 2009 door stefaneke Reageren
Rullez Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Ik hoop dat het niet te duur wordt want hoe het er nu naar uit ziet is het gewoon een (grafische) update van Battlefield 1942... Eigenlijk vind ik dit wel goed. Als ze op het fundament van Battlefield 1942 verder bouwen, alleen dan met beter graphics, kunnen ze een topgame creëren! Battlefield 1942 had inderdaad een goede gameplay, momenteel spelen er nog honderden mensen Battlefield 1942. Ik heb zelf ook tientallen uren Battlefield 1942 gespeeld. Maar als ze ook nog eens wat beter graphics erbij doen dan zal het dus eigenlijk een game met goede gameplay en graphics worden! Natuurlijk hoeft een game niet altijd de beste graphics te hebben, maar hoe speel je nou nog beter? Een ongedetailleerde omgeving met een goede gameplay, of een prachtige omgeving met veel details en een goede gameplay? Grtz RD Je weet dat honderden eigenlijk niet zo heel veel is? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Ik hoop dat het niet te duur wordt want hoe het er nu naar uit ziet is het gewoon een (grafische) update van Battlefield 1942... Eigenlijk vind ik dit wel goed. Als ze op het fundament van Battlefield 1942 verder bouwen, alleen dan met beter graphics, kunnen ze een topgame creëren! Battlefield 1942 had inderdaad een goede gameplay, momenteel spelen er nog honderden mensen Battlefield 1942. Ik heb zelf ook tientallen uren Battlefield 1942 gespeeld. Maar als ze ook nog eens wat beter graphics erbij doen dan zal het dus eigenlijk een game met goede gameplay en graphics worden! Natuurlijk hoeft een game niet altijd de beste graphics te hebben, maar hoe speel je nou nog beter? Een ongedetailleerde omgeving met een goede gameplay, of een prachtige omgeving met veel details en een goede gameplay? Grtz RD Je weet dat honderden eigenlijk niet zo heel veel is? Juist wel, er spelen dagelijks veel mensen Battlefield 1942. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 (bewerkt) Ik moet zeggen. Dit val erg rauw op mijn dak. Ben verbijsterd en ernstig BLIJ Ik ben op gegroeid met 1942 en dit is toch altijd waar we het heel vaak over hebben gehad. Dat we wouden dat EA Games een vervolg zouden brengen op 1942. En alsof ze gedachten kunnen lezen word het waarheid! Na twee keer het filmpje te hebben bekeken en een beetje logies nadenken kan ik hier al wel weer heel veel over vertellen. Wat andere mensen niet eens is opgevallen. Of dat ze het niet weten Ik weet zeker dat de volgende maps bij de game komen : Wake Island Iwo Jima De laatste twijfel ik over maar ik denk dat dit Coral sea word. Omdat er een stukje met een eilandje en twee vliegtuigen in voorkomt wat wel wat weg heeft van deze map! Ook denk ik dat hier het volgende uit valt te halen! Battlefield 1942. Wat al bekent was... is het beste verkocht van alle games Battlefield 2 is ook een hele goeie verkochte game. Maar Battlefield 1942 bleef het hem toch nog doen!... Dit is ook wel te merken aan de aantal spelers en server die nog draaien in 1942 na zo een lange tijd! De game is niet kapot te krijgen! Hieruit kunnen we dus opmaken. Dat EA Games heeft gedacht om hier verder mee te gaan omdat hier veel geld mee te verdienen is. Ook kunnen we verwachten dat er meerde delen uit gaan komen. Zoals bij battlefield 2 de uitbreiding zijn geweest. Het eerste deel wat word uitgebracht is dus. Battlefield 1943 : Pacific Het is dus goed mogelijk dat, We hier extra delen op gaan krijgen zoals Battlefield 1942: Europe Battlefield 1943 : Afrika Battlefield 1942 : Russia??? Bij de laatste twijfel ik echter omdat dit ook nog wel eens bij Europe in zou kunnen zitten. We zullen het zien Ik kijk hier dus persoonlijk erg naar uit omdat ik in 1942 tien keer beter was dan bij Battlefield 2. En daar heb ik al een KDR van 2.05 EDIT : De game moet ook nog te spelen zijn. dit zou dus met een UBER graphics niet meer mogelijk zijn. En begrijp ook dat hun geld willen verdienen met deze game dus de systeem eisen hopelijk beperkt zullen houden. Bewerkt: 5 februari 2009 door Sa_bulldog Reageren
GTA Haas Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 De trailer ziet er goed uit, ben erg benieuwd. Komt er een demo? =] Reageren
Klaasvaak-nl Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Deze game wordt zo vet !!! als die uitkomt in de zomer van 2009 ga ik hem zeker halen. Battlefield badcompany2 komt a 2010 dus wordt nog even wachten maarja, ga me zeker vermaken met battlefield 1943 tot die tijd . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.