S-te-Fan Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Deze game komt in de zomer. Reageren
Klaasvaak-nl Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Deze game komt in de zomer. je meent ut Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 agh als ze de options er indoen zo als battle field vietnam , meerder lagen van de map ondergrond , gelijkvloer en lucht heb je een vrij grote game en de snelheid van battle field 2 dan is weer een extra aanwinst ik wil toch wel allemaal hebbe Reageren
lil gta gamer Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Whoehoe battleifield 4-life Bad company was al geweldig op de PS3 en 1942 + alle expansionspack had ik helemaal kapot gespeel op me PC Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Ik heb over bad company alleen maar slechte dingen gehoord, er was ook alweer een nieuw bericht uit gekomen met alle maps. Er stond verder niet meer bijzonders in dan in de hoofd post! Wake Island,Iwo Jima en Guandacanal Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 leuk battlefield is geweldig dus goed dat er weer een uit komt Reageren
Galiorix Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 (bewerkt) Ligt het aan mij, of is de map in het begin van de trailer een opgepoetste versie van het Wake Island level? O shit: Verover Wake Island opnieuw in Battlefield 1943 (5/2/2009) Wel vet als de Battlefield 1942 gameplay weer terug komt, want die was gewoon geniaal. Bewerkt: 6 juni 2009 door Galiorix Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Battlefield 1942 is echt een meesterlijk spel. Ik heb ook BF2, maar die is echt bij lange na niet zo goed als 1942. Nice dat er nu een vervolg komt! Nu heb ik nog een reden om voor een nieuwe computer te gaan. Reageren
Galiorix Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Battlefield 1942 is echt een meesterlijk spel. Ik heb ook BF2, maar die is echt bij lange na niet zo goed als 1942. Nice dat er nu een vervolg komt! Nu heb ik nog een reden om voor een nieuwe computer te gaan. Ik denk dat als je BF2 aan kan, je BF1943 ook wel aan kan. Dit doet EA om een zo breed mogelijk publiek aan te spreken en niet de problemen te creëren à la GTA IV.. Reageren
Gijsso Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Ik kan niet wachten op deze game. Lekker op mijn PS3, via PSN lekker te knallen. Het is echt zo'n game waar je als je effkes zijn hebt om te gamen, aanzetten en dan knallen. Het ziet er ook nog eens top uit. Reageren
.Stan Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Even een stomme vraag, mij lijkt het spel ook wel leuk, maar hoe werkt dat nou precies om zoon spel te kopen, want mijn ouders willen niet zomaar hun gegevens etc. geven, dus kan iemand het hier héél precies uitleggen. Alvast bedankt, Stanboy96 Reageren
wupie Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Even een stomme vraag, mij lijkt het spel ook wel leuk, maar hoe werkt dat nou precies om zoon spel te kopen, want mijn ouders willen niet zomaar hun gegevens etc. geven, dus kan iemand het hier héél precies uitleggen.Alvast bedankt, Stanboy96 Dat kan op twee manieren: 1 je koopt een Play station card, maar dan kan je alleen uit de Amerikaanse store het spel halen. 2 je voert je creditcards gegevens in. Als je een spel wilt kopen dan kom je bij hoe je wilt betalen, dan moet je kiezen voor creditcard en dan je gegevens in voeren. Ik kan zeggen het is 100% safe. Reageren
.Stan Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Even een stomme vraag, mij lijkt het spel ook wel leuk, maar hoe werkt dat nou precies om zoon spel te kopen, want mijn ouders willen niet zomaar hun gegevens etc. geven, dus kan iemand het hier héél precies uitleggen.Alvast bedankt, Stanboy96 Dat kan op twee manieren: 1 je koopt een Play station card, maar dan kan je alleen uit de Amerikaanse store het spel halen. 2 je voert je creditcards gegevens in. Als je een spel wilt kopen dan kom je bij hoe je wilt betalen, dan moet je kiezen voor creditcard en dan je gegevens in voeren. Ik kan zeggen het is 100% safe. Stap 2 mag niet van mijn ouders, maar stap 1 natuurlijk wel, maar als ik het in de USA store pak, kan ik het gewoon met mijn NLse account spelen? En het spel is dan toch misschien ook NL, want mijn Ps3 staat op NL ingesteld, maarja dus eigenlijk is het geen probleem als ik het van de amerikaanse haal, maar hoe kom ik aan PS cards?? Stanboy96 Reageren
wupie Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Stap 2 mag niet van mijn ouders, maar stap 1 natuurlijk wel, maar als ik het in de USA store pak, kan ik het gewoon met mijn NLse account spelen? En het spel is dan toch misschien ook NL, want mijn Ps3 staat op NL ingesteld, maarja dus eigenlijk is het geen probleem als ik het van de amerikaanse haal, maar hoe kom ik aan PS cards??Stanboy96 Die zijn te koop op marktplaats sorry[/font]. En ja je kunt wat je uit de USA store haalt ook op de nl account gebruiken, maar ik denk niet dat ze het spel naar het Nederlands gaan vertalen. Reageren
.Stan Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Stap 2 mag niet van mijn ouders, maar stap 1 natuurlijk wel, maar als ik het in de USA store pak, kan ik het gewoon met mijn NLse account spelen? En het spel is dan toch misschien ook NL, want mijn Ps3 staat op NL ingesteld, maarja dus eigenlijk is het geen probleem als ik het van de amerikaanse haal, maar hoe kom ik aan PS cards??Stanboy96 Die zijn te koop op marktplaats sorry[/font]. En ja je kunt wat je uit de USA store haalt ook op de nl account gebruiken, maar ik denk niet dat ze het spel naar het Nederlands gaan vertalen. Ok bedankt voor de info, ik denk dat ik liever CC doe maarja, ik vertel je nog wel op msn[/font] Stanboy96 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.