pompbakje Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2009 welke keuze is het best om te nemen bij de missie One Last Thing deal of geen deal? en maakt het een verschil bij de volgende 3 missies? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2009 Revenge is toch de beste keus. Anders kijk effe bij http://nl.wikigta.org/wiki/One_Last_Thing_%28GTA_IV%29 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrCosie Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2009 Klopt ik zou geen deal doen. Dan gaat Roman Dood en Kate wil je nooit meer zien. Dus dan maar kate dood. en Roman kan je gratis taxis geven. En ja de missies zijn daarna een beetje anders. maar niet veel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2009 Klopt ik zou geen deal doen.Dan gaat Roman Dood en Kate wil je nooit meer zien. Dus dan maar kate dood.[/font] en Roman kan je gratis taxis geven. En ja de missies zijn daarna een beetje anders. maar niet veel Gelieve spoiler Tag te gebruiken. Ik heb voor deal gekozen de gevolgen kan je hierboven lezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2009 Ik zou voor Revenge gaan. Dan gaat alleen Kate dood. Anders wil Kate je niet meer zien en gaat Roman dood. [/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.