zupadomien Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 ik heb zojuist 13 screens van age of empires 3 gevonden omdat ze zogroot zijn geef ik de link :lol: http://media.pc.ign.com/media/721/721644/imgs_1.html Reageren
The Godfather Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 best wel oud nieuws hoor (lees januari) maar goed, AoE2 heb ik helemaal grijs gespeeld. ik weet niet of ik dat met AoE3 ook doe, aangezien 3d RTS games mij snel vervelen Reageren
zupadomien Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2005 best wel oud nieuws hoor (lees januari)maar goed, AoE2 heb ik helemaal grijs gespeeld. ik weet niet of ik dat met AoE3 ook doe, aangezien 3d RTS games mij snel vervelen oei sorry ik had niet gezien dat het oud nieuws was :lol: age of empires 2 was zeer leuk vodn ik maar 3 leukt me niet meerzolijk omdat het 3d niet bij dat game past vind ik Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 deze versie is gelukkig helemaal 3d dat is wel fijn ik ga hem zeker testen Reageren
Simsfan88 Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 (bewerkt) Dat zijn geen eens alle screens van AoE 3. Ik ben de laatste tijd zo veel mogelijk up-to-date nieuws over AoE 3 aan het zoeken, en er zijn iets meer dan die screens die jij net gaf uit en de release staat op 1 November 2005 . Mocht je me niet geloven, deze screenshot staan er bijvoorbeeld al niet bij: KLIK en KLIK. Bewerkt: 1 mei 2005 door Simsfan88 Reageren
Trax Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 Grafisch ziet het er echt zéér goed uit. Als de rest ook goed is, dan zal ik dit spel zeker toevoegen aan m'n collectie. Reageren
Scott16 Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 De Age of Empires series vindt ik echt top. Tot nu toe heb ik nog altijd met veel plezier de eerste 2 delen gespeeld! Deze versie zal ik ook zeker aanschaffen! Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 Ziet er wel leuk uit. Maar ik hou niet zo van RTS-games. Maar als ik de screens met water bekijkt is ze dat goed gelukt om dat na te maken. Reageren
Arjen Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 Het neemt nu wel een beetje het idee over van The Settler, maar toch. Ik speel AoE met plezier.. B) Reageren
arnie Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 Ik heb age of empires 2 en ik denk dat ik ook de 3de ga kopen. Aan die screenshots te zien word deze game ook weer cool :thumbsup: Reageren
Simsfan88 Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 Voor heel veel screenshots die niet in de eerste post staan, klik je: HIER. Zie ook pagina 2 en 3 Reageren
.Levi. Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Wow! Kijk daar zit echt leven in hardstikke mooi. Er zit echt zoveel verschillend natuur in echt in tijden niet zo'n mooi strategies spel gezien. Reageren
Simsfan88 Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Ik heb gister weer Age of Empires 2: The Conquerors geïnstalleerd, het blijft een leuk spel B) ... Reageren
Thabit Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 Dat zijn ook lang niet alle screens. ALLE Screenshots van AoE3 Reageren
Yohan Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 Weer hele coole screens waren zelfs een paar nieuwe voor mij bij.. Ik heb zelfs al een keer screens gezien hoe je een boot kon enteren enz.. echt vet..., kan nie wachten op hte 3e deel uit deze geweldige serie.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.