Timotees Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 ik moet hem hebben, het ziet er heel cool uit Reageren
Steef Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 Ik had een vervolg niet verwacht, wanneer kwam age of empires 2 ook alweer? Das toch 5 jaar geleden? Na al die tijd komt er toch een mooie deel 3 , ik was er vroeger verslaaft aan dus deze moet ik cker hebben. Reageren
Synchro Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 Mooi Spel! de vorige waar ook goed dus deze ook! (Maar na een tijdje word het toch saai :lol: ) Reageren
Stino Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Geplaatst: 27 mei 2005 (bewerkt) Deze moet ik ook zeker hebben, deel 2 was ook al zeer verslaven, en nu ziet het nóg beter uit, deze moet ik hebben Bewerkt: 29 mei 2005 door stino Reageren
Yohan Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Geplaatst: 27 mei 2005 Mooi Spel!de vorige waar ook goed dus deze ook! (Maar na een tijdje word het toch saai :lol: ) Jah maare niet omdat de game niet meer leuk is, maare waarschijnlijk omdat je betere/nieuwere games hebt.. Of niet? Reageren
.Maze. Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Geplaatst: 27 mei 2005 Deel 2 was echt een heel vet spel, echt heel verslavend daarom kan ik niet wachten tot deze game uitkomt. Hij word zeker aan mijn collectie toegevoegd :lol: Reageren
Bradley H. Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 strategy spellen horen niet in 3d kijk bijvoorbeeld naar Roller Coaster tycoon 2 en 3, ik neem aan dat men dit spel kent ... in 2D was het echt stoer, (grafische iets minder) maar in 3D ben je je na 15 min al aant vervelen. 2D is beter, alhoewel die screens er goed uitzien moet ik zeggen. Reageren
Yohan Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 Rollecoaster valt volgens mij ook niet onder de catogorie RTS... :unsure: En je hebt wel gelijk Bradley maare bij games als BFME, En Rome:TW werkt de 3D fantastisch en ziet het er bovendien fantastisch uit.. B) Reageren
Simsfan88 Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 Dat zijn ook lang niet alle screens.ALLE Screenshots van AoE3 Logisch, er zitten 20 dagen tussen. De PC Gameplay heeft het spel gespeeld, een 6 pagina lange review stond erin deze maand Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 Grafisch ziet het er goed uit. Alleen ik heb niet zoveel geduld om zulke games uit te spelen. Reageren
Yohan Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 Grafisch ziet het er goed uit.Alleen ik heb niet zoveel geduld om zulke games uit te spelen. Haha ik heb AoE II ook nooit uitgespeeld ofz.. Ik speel het voor de online mode.. :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.