Ekhart Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Hoi Hoi, Nu ik mijn computer verkocht heb met toetsenbord en muis daarbij ben ik dus nieuwe nodig. Ik wil eigenlijks draadloos wat raden jullie aan? Het toetsenbord moet in zo'n rondige vorm zitten en m'n muis het liefst met 2 snelknoppen om op een internetpagina's vooruit of achteruit te switchen. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Wireless? Ik zou eigenlijk als dat praktisch is toch voor wired gaan, geen gezeur met batterijen en ander geklooi. Reageren
Ekhart Geplaatst: 5 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Wireless? Ik zou eigenlijk als dat praktisch is toch voor wired gaan, geen gezeur met batterijen en ander geklooi. ja je hebt gelijk Reageren
Fedmas Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 (bewerkt) Je hebt amper een uur gewacht.. Maar, waarvoor ga je je toetsenbord gebruiken? Denk hierbij aan gaming, design, school. Ik zou geen Wireless toetsenbord gebruiken. Bewerkt: 5 februari 2009 door F-Style Reageren
Ekhart Geplaatst: 5 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Je hebt amper een uur gewacht..Maar, waarvoor ga je je toetsenbord gebruiken? Denk hierbij aan gaming, design, school. Ik zou geen Wireless toetsenbord gebruiken. gaming maar ook op internet surfen en typen etc. heb deze gevonden en dit lijkt me wel wat. http://www.alternate.nl/html/product/Toets...2=Toetsenborden Reageren
Limbolander Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 tja waar heb je het voor nodig? is het voor een beetje te internetten of die hard te gamen? iig zou ik gewoon voor draad gaan, je hebt er echt geen last van en je hebt die onzin niet met lege batterij enzo aanrader qua toetsenbord is sowieso Logitech media keyboard elite, 25 euro enzo typt lekker heeft leuke sneltoetsen zoals rekenmachine en natuurlijk mediaplayer knoppen Reageren
Hayte Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Je hebt amper een uur gewacht..Maar, waarvoor ga je je toetsenbord gebruiken? Denk hierbij aan gaming, design, school. Ik zou geen Wireless toetsenbord gebruiken. gaming maar ook op internet surfen en typen etc. heb deze gevonden en dit lijkt me wel wat. http://www.alternate.nl/html/product/Toets...2=Toetsenborden Ik zie niet bij dat toetsenbord of het draadloos is of niet De muis lijkt me wel goed, als is een muis iets heel persoonlijks. Ik heb bijvoorbeeld geen optische muis nodig, een ander weer wel, een ander heeft graag een muis specifiek voor rechtshandigen, ik vind een muis voor beiden comfortabeller... Voor muizen zou ik je aanraden om naar de winkel te gaan en vragen of je het even vast mag houden Reageren
Ekhart Geplaatst: 5 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 (bewerkt) Hier zit al wel een muis bij in ik vind dit wel een tof toetsenbord, gelukkig heb ik morgen een tussenuurtje misschien dat ik dan wel even ga kijken bij de plaatselijke computer-winkel of scheer en foppen. btw een optische muis heeft toch iedereen tegenwoordig? Bewerkt: 5 februari 2009 door Ekhart Reageren
Hayte Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 dat zeg ik ook Ik zeg ook dat je zeker moeten weten dat het goed ligt voor je hem koopt Reageren
Impulse_W Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Ik zou voor een Logitech G15 keyboard gaan, en een G5 als muis. Is prijzig maar echt een aanrader. Je kan er heerlijk op gamen en het toetsenbord heeft een LCD schermpje met verschillende leuke informatie. (Je kan zelf ook displays downloaden) Reageren
Limbolander Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 (bewerkt) Ik zou voor een Logitech G15 keyboard gaan, en een G5 als muis. Is prijzig maar echt een aanrader. Je kan er heerlijk op gamen en het toetsenbord heeft een LCD schermpje met verschillende leuke informatie. (Je kan zelf ook displays downloaden) oh god, G15 is zo nutteloos, waar heb je dat schermpje voor nodig als je voor je neus al een groot scherm hebt? juist ja onzin dus, ga dan voor G11 als je zo graag teveel knoppen wilt, andere aanrader Logitech media keyboard Elite G5 en G15 zijn echt de meest standaard dingen waar een gamer mee begint, maar als je kijkt naar de pro's is er niemand die een G5 gebruikt ( zal de redenen verder besparen ). G15 is leuk maar je gaat niet beter presteren van een duurder rambordje. logitech G5 hangt ook op verschillende ondergronden, raadt je Logitech mx518/microsoft intelli 3.0 of razer deathadder aan met een fatsoenlijke muismat zoals eentje van de steelseries QcK series. lees me guide maar eens door: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=89311 Je mocht misschien denken, "waar heb ik ingodsnaam een muismat voor nodig" maar als je ooit eens zon professionele muismat probeert wil je nooit meer wat anders. Bewerkt: 6 februari 2009 door Scrtz Reageren
JeWeetZelluf Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Als je een goeie game muis wil met 4 instelbare knoppen en 3 dpi standen dan moet je voor de Logitech G5 Lasemouse gaan. KOst je wel 40 euro maar als je online speelt op een redelijk tot hoog niveau is dit een handig ding. Ik gebruik hem zelf ook en ik ben er zeer over te spreken. Reageren
Limbolander Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Als je een goeie game muis wil met 4 instelbare knoppen en 3 dpi standen dan moet je voor de Logitech G5 Lasemouse gaan. KOst je wel 40 euro maar als je online speelt op een redelijk tot hoog niveau is dit een handig ding. Ik gebruik hem zelf ook en ik ben er zeer over te spreken. ach gewoon allemaal onzin, dat heb je allemaal niet nodig, trouwens 3 dpi standen zijn dus 3 verschillende sensitiviteit ( snelheid van je muis ) een beetje niveau gamer weet toch wel dat je je aan een sensitiviteit moet houden om consistent te kunnen spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.