MrCosie Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 (bewerkt) Xbox 360 Wireless Headset + 1600 Microsoft Points Speciale Actie! Xbox 360 Wireless Headset + Gratis 1600 Microsoft Points ! Helemaal klaar voor de GTA 4 uitbreiding, the lost & damned met deze draadloze headset en punten kaart.Deze draadloze headset is speciaal ontwikkeld voor de XBOX 360.Met deze headset kan je je vrij bewegen en heb je geen last van die vervelende draden, in combinatie met een wireless controller is dit natuurlijk de ideale oplossing om lekker vrij te gamenInclusief 1600 punten kaart om de GTA 4 uitbreiding te downloaden !Leverbaar rond 17-02-2009Hier is De ActieVinden Julie dit een goede actie of toch niet? ik zelf van wel want ik vind draadloos altijd fijner en ik heb al een headset met draad maar die vliegt er de hele tijd uit Bewerkt: 5 februari 2009 door MrCosie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.