Wesley Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 (bewerkt) Battlefield 1943 is in ontwikkeling (X360, PS3, PC)Nieuws | 5 februari 2009 - Volgens een korte mededeling op de website van Comic Con wordt er binnenkort een nieuwe Battlefield onthuld. Op de website stond namelijk een vermelding dat er ansichtkaarten met daarop een afbeelding van de nieuwe Battlefield tijdens de conventie uitgedeeld zouden worden. De melding werd echter kort na plaatsing van de website gehaald. Na dit incident maakte steeds meer websites melding van deze nieuwe game, maar ook daarvan zijn de meeste berichten offline gehaald. Daarom houden we het voorlopig op een gerucht. Battlefield 1943 zou zich volgens de geruchten afspelen in het Pacifische gebied waar er in de Tweede Wereldoorlog voornamelijk veel is gevochten tussen de Amerikanen en Japanners. Of de ontwikkelaar DICE ook weer bij dit deel betrokken is is nog niet duidelijk. Dezelfde studio werkt momenteel ook al aan Battlefield: Heroes en een vervolg op Battlefield: Bad Company. Trailer: Klik -------------------------------------------------------------- Vervolg Bad Company aangekondigd (X360, PS3) Nieuws | 4 februari 2009 - John Riccitiello, directeur van Electronic Arts, heeft laten weten dat er in 2010 een nieuwe Battlefield: Bad Company in de winkels zal liggen. Ook wist hij te vertellen dat het spel dan ‘weer terug is op de console’ en gemaakt wordt door DICE. Met andere woorden, we kunnen ervan uitgaan dat dit nieuwe deel voor de Xbox 360 en de PlayStation 3 verkrijgbaar zal zijn. Voor de rest was de werknemer heel zorgvuldig met zijn woorden. Zo maakte hij wel bekend dat we de game tussen de maanden januari en maart in 2010 kunnen verwachten. Ook wist hij te melden dat de game op dezelfde engine draait als zijn voorganger. Screenshot: Klik BRON: Insidegamer.nl Woeii, Battlefield 1943, ik ben eerlijk gezegd niet meer zo'n grote fan van games uit de Tweede Wereld oorlog. Ik heb op dit moment liever games waar we Abraham/leopard tanks in kunnen terug vinden, en niet van die oude Shermans e.d. Maarja, we should see. Aan de trailer te zien wordt het wel een geinige game! ------------ Ik zie dat er al een topic is gemaakt, is ene moderator even zo lief om deze topic opslot te gooien ? Bewerkt: 5 februari 2009 door Wesley_GTA
Biocount Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 (bewerkt) Hier is al een topic over aangemaakt. En ik las eigenlijk net ergens anders dat het spel alleen op ps3 en pc uit komt. Of dat waar is weet ik niet. Maar denk wel dat dit spel heel vet word ookal zijn het niet super veel maps. Bewerkt: 5 februari 2009 door Biocount
lexus123 Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 BF 1943 word denk ik wel een goede game alhoewel ik niet zo van de WOII setting hou. Op BF:BC2 zit ik niet zo te wachten omdat zijn voorganger veel te makkelijk was en geen langer speelduur had. Ik zit meer te wachter op BF:MC2, want BF:MC was verdomt goed
GTA Haas Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Zo te zien word het wel één mooie game, maar ik hou niet meer van die WO II game's. Geef mij maar een game net als COD4. Dat zou ik beter vinden, ik zal deze game niet kopen. Hoewel het er goed uitziet.
PSP-Keeper Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Ha, mooi nieuws dit. Heb Bad Company met plezier gespeeld, alleen helaas zaten er wel irritante fouten in, en dan bedoel ik geen glitches/bugs, maar gewoon echt dingen in de game die ontbraken, want het was zoals al eerder gezegd hier gewoon veel te makkelijk, en het was gewoon geen bijzondere game die wat bijzonders had, want de laatste tijd zijn Graphics een belangrijk aspect, maar er komen per jaar echt een boel shooters uit, waarvan maar een paar écht uniek zijn. En dat is gewoon belangrijk, vind ik. Dan liever de graphics wat minder, maar wel de gameplay wat unieker.
Sa_bulldog Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 hahaha... en EA Games maar ontkennen dat ze Battlefield Bad Company als test hadden gebruik voor een andere game.. en nu.. we zien het alweer
Honkbal95 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 eindelijk een nieuwe bf en gelukkig weer in ww2 hopelijk zitten de klassieke mappen van 42 er wel in.
---Elias--- Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Hier zijn nog wat screenshots: Ik kijk er echt naar uit om deze game te kopen. Deeltje 1 was ook al vet.
wesley123 Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 het word echt saai die WOII games, daar zijn er in de laatste 5 jaar maar ene stuk of 50 van uitgekomen, het is niet origineel meer en wss zijn sommige veldslagen ook in een ander spel. Ze meoten echt eens wat nieuws aan verzinnen want shooters zijn echt geen bal meer aan, ze zijn allemaal van hetzelfde.
---Elias--- Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 het word echt saai die WOII games, daar zijn er in de laatste 5 jaar maar ene stuk of 50 van uitgekomen, het is niet origineel meer en wss zijn sommige veldslagen ook in een ander spel.Ze meoten echt eens wat nieuws aan verzinnen want shooters zijn echt geen bal meer aan, ze zijn allemaal van hetzelfde. Battlefield Bad Company 2 speelt zich niet af in de 2de Wereloorlog. En deeltje 1 ook niet.
Wesley Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2009 @---Elias---: We praten hier over 2 games he, o.a. ook over Battlefield 1943, en inderdaad er zijn genoeg games van WOII, misschien is het eens leuk om wat te maken van WOI of over de golfoorlog. En wat die screenshots betreft van BCII, die zien er echt super uit! Heel erg realistisch!
wesley123 Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 ja idd, als ze een keertje woI zouden doen, dat is ten minste origineel, vietnam is ook neit veel gedaan, korea helemaal neit, afghanistan niet en allerlei andere oorlogen ook niet.
.Senne Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Die laatste screenshot daar, dat lijkt me nogal veel op een map van COD4 maar dan ondergesneeuwd..
TalkingPear Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 (bewerkt) Ik zit meer op bf:bc omdat ik daar me erg mee vermaakt heb maar het ziet er wel erg hetzelfde uit. op die zesde screen zie je precies dezelfde shotgun als uit bf bc 1 Bewerkt: 19 april 2009 door redfire18
Nemean^inf Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Ik zit meer op bf:bc omdat ik daar me erg mee vermaakt heb maar het ziet er wel erg hetzelfde uit. op die zesde screen zie je precies dezelfde shotgun als uit bf bc 1 Euhm gast, die op de zesde screen is gewoon een rifle met een nade launcher attachment... Als jij daar een shotgun in kan zien, vind ik toch wel knap...
Recommended Posts