Visser23 Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Hmm, goed nieuws. Deze spellenreeks is altijd al een succes geweest, en deze spellen worden dat ook zeker! Als ik zo naar de screenshots kijk, weet ik bijna zeker dat ik deze game ga kopen. Mijn computer zal hem wel aankunnen, en anders koop ik hem wel op de Playstation 3. De screenshots zien er gewoon top uit, en het is ook erg mooi aangezien het zich in een sneeuwlandschap afspeelt. Het ziet er wel lekker realistisch uit. Ik hoop wel dat deze game ook in multiplayer is te spelen, dat doe zou natuurlijk er mooi zijn. Zo'n mooi spel, dan multiplayer, heerlijk Ik denk wel dat ik even zal afwachten op wat reacties van degenen die het spel dan al hebben. Ook ben ik benieuwt naar meer screenshots. Maar 90% zeker koop ik deze game
Nemean^inf Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Battlefield 2 Patch 1.5 Beta word waarschijnlijk vandaag uitgegeven om 18:00. Bekijk hun Twitter voor meer informatie. Klik
Guardado Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Het filmpje en de screenshots zien er erg goed uit! Vorige versie was een toppertje dus hier valt wel wat van te verwachten. Zelf ben ik wel een fan van WOII games, maar komt meer omdat ik nooit zoveel schiet games speel. Binnenkort maar even zien of ik hem koop
wupie Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Battlefield 2 Patch 1.5 Beta word waarschijnlijk vandaag uitgegeven om 18:00.Bekijk hun Twitter voor meer informatie. Klik wat heeft dit met de nieuwe battlefield te maken
Nemean^inf Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Battlefield 2 Patch 1.5 Beta word waarschijnlijk vandaag uitgegeven om 18:00.Bekijk hun Twitter voor meer informatie. Klik wat heeft dit met de nieuwe battlefield te maken Er moest en zou iemand op reageren.. wist het... Zal het je uitleggen. Battlefield 2, was 1 van de beste shooters, doordat er ander half jaar geen patch uit is gekomen, is dit toch redelijk groot nieuws voor de Battlefield fan boys.. En zoals ieder schaap op dit forum weet is, Battlefield Bad-Company 2 de opvolger van Battlefield 2... of wist je dat nog niet?
Ikkes Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Voordat het een grote brei wordt aan topics omtrent de nieuwe battlefield games gooi ik dit topic op slot -> . Voor Battlefield Bad Company 2 kan je Hier terrecht en voor Battlefield 1943 kan je hier verder praten.
Recommended Posts