Patrick-0162 Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Ik was aan het proberen om deze te instaleren: http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...mp;showfile=766 Maar het lukt niet, ik heb er niet zoveel verstand van. Waar moet ik het instaleren? enz enz. Alvast bedankt! Reageren
Beagle Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Eerst moet je kijken welke versie van GTA: San Andreas je hebt. Doe dit door middel van >deze< tutorial. Heb je versie 1? Gebruik dan >deze<. Heb je versie 2? Gebruik dan >deze<. Om het te installeren moet je naar "mijn Documenten" gaan, en dan naar "GTA: San Andreas User Files". Dan plak je je gedownloade savegame in die map. Als jij al een dezelfde hebt, kan je de slot nog veranderen: GTASAsf1.b De 1 kan je bijvoorbeeld naar 2 veranderen. Dan zie je als je San Andreas een savegame laad deze savegame op de tweede plek staan. Als je dus meerder savegames hebt, moet je dit doen Veel Plezier! Reageren
Patrick-0162 Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Hij doet het:) Harstikke bedankt in ieder geval Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.