Jump to content

Wat kan de Sony Ericsson W910i aan qua Video Extensies?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben een beetje bezig met video's converteren maar ik zit met het probleem dat ik niet weet welke extensies compatible zijn met mijn telefoon (Sony Ericsson W910i). Wie weet dit?

MVG,

Zammy

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat Google het wel weet.

Je kunt hem vinden via google.nl ^_^

Overigens heb ik ook een sony erricson, en die hebben de meest vreemde extensies die er bestaan. Houd daar rekening mee.

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:
Ik denk dat Google het wel weet.

Je kunt hem vinden via google.nl ^_^

Overigens heb ik ook een sony erricson, en die hebben de meest vreemde extensies die er bestaan. Houd daar rekening mee.

Op google kan ik niets vinden. En ik heb het gevonden. .mp4 maar niet een normale want die werkt weer niet. Is iets speciaals mee ofzo

Geplaatst:

Hoi Zamg0d. :)

Ik heb voor je gezocht en ik heb gevonden dat de W910i het volgende ondersteund: 3GP/H.263, MPEG4/H.264

Maar natuurlijk moet je er niet van uit gaan dat alles standaard werkt, want het moet natuurlijk ook op de goede resolutie zitten, en zo zijn er nog wel meer aspecten van het verhaal. :)

Maargoed, dit is wat je vroeg en ik heb hier antwoord op gegeven.

Met vriendelijke groet,

PSP-Keeper. :)

Geplaatst:
Hoi Zamg0d. :)

Ik heb voor je gezocht en ik heb gevonden dat de W910i het volgende ondersteund: 3GP/H.263, MPEG4/H.264

Maar natuurlijk moet je er niet van uit gaan dat alles standaard werkt, want het moet natuurlijk ook op de goede resolutie zitten, en zo zijn er nog wel meer aspecten van het verhaal. :)

Maargoed, dit is wat je vroeg en ik heb hier antwoord op gegeven.

Met vriendelijke groet,

PSP-Keeper. :)

Bedankt voor de info

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...