Jump to content

Problemen met Patch 2


ikt

Hoe zit het met jouw?  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe zit het met jouw?

    • Na de patch werkt eindelijk alles (het meeste) weer goed.
      5
    • Ik zie geen veranderingen...
      5
    • De patch zorgt voor meer problemen
      1
    • De patch lost een probleem op, maar veroorzaakt andere problemen.
      3


Recommended Posts

Hoi.

Omdat veel mensen over Patch 2 klagen, Rockstar zijn update heeft verwijderd (Update bestandje is hetzelfde als de 1e patch), ben ik nieuwschierig wie er allemaal geen problemen hebben. Dus vul de poll maar in. 0_0

Ohja, ik gebruik nog een paar mods en een andere launcher, anders heb ik nauwelijks iets wat op een speelbare FPS lijkt.

Edit: Aangezien het forum er niet automatisch "Poll:" voor de titel zet, kan een admin/mod dat eventjes doen? Dankje 0_0

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie niet echt veranderinen, Heb ook geen ernstige problemen.. Grapfish wil de grond wel eens vaag doen.. Ook na de laatste ati drivers is dit zo.. en soms lijkt het net alsof autos van de grond komen.. ook heb ik hier en daar wel een lag stoot.. dat is eigenlijks alles.. heb ook nooit echt veranderingen germerkt.. de enigste veranderingen die ik heb gehad zijn met de ati driver verholpen (de zwarte strepen en vlekken op autos)

Link to comment
Delen op andere websites

Mwah, merk eerlijk gezegd helemaal niets.

Ik heb een best behoorlijke PC, maar toch kan ik GTA na de patch niet beter spelen met instellingen op high. Ik speel op medium om geen vastlopers te krijgen. Toen ik na de patch high probeerde liep GTA na een half uurtje net zo hard vast als voor de patch.

Ga binnenkort maar eens wat extra intern geheugen bijhalen.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo mensen.

ik speelde eerste gta 4 op een atlon 3200+.

video kaart 9600gt 512.

maar de computer was te langzaam.

heb nu een amd phenom x4 quadcore 9550

werkgeheugen 4096mb.

nvidia gf 9800gt 1024 mb.

nu doet gta 4 super.bijna alles op zijn hoogs.

maar naar een uur of twee.gaat hij weer naar windows en zegt gta werkt niet meer.of fatale erro.

heb de nieuwe pathc .ook al.maar werkt niet. :N

Bewerkt: door BUTTHEAD
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had voor de eerste patch eigenlijk al niet echt problemen. Bij de eerste patch zag ik dus ook niet echt een verandering. De tweede patch was dan wel weer een pak beter. Mijn FPS is zo'n gegroeid met 10 FPS en de graphics zien er net iets beter uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...