max_gtafreak Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 hoi , ik heb een probleempje met de wielen van een gemodificeerd wagen. http://img201.imageshack.us/img201/5906/probleemzq0.jpg zoals je ziet zitten ze heel erg scheef kan iemand mij hiermee helpen?? (btw die texture lost ik later wel op) Reageren
GTA Haas Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Probeer de mod eens opnieuw te installeren, en lees de ReadMe eens goed. Mischien ben je wel een stap vergeten. Reageren
Beagle Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Heb je ze zelf gemaakt? Dan kan het meerdere oorzaken hebben: -De pivot zit niet goed. Ga naar de derde tab van links. Druk dan op "affect pivot only" en dan "Center to object". -Je hebt he wiel niet goed ten opzichte van de dummy geplaatst. Selecteer je wiel, druk op ALT+A en druk dan op je dummy. Zorg wel dat bij het nieuwe schermpje X, Y en Z geselecteerd is. Dit is voor 3DS Max Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 (bewerkt) Heb je ze zelf gemaakt? Dan kan het meerdere oorzaken hebben:-De pivot zit niet goed. Ga naar de derde tab van links. Druk dan op "affect pivot only" en dan "Center to object". -Je hebt he wiel niet goed ten opzichte van de dummy geplaatst. Selecteer je wiel, druk op ALT+A en druk dan op je dummy. Zorg wel dat bij het nieuwe schermpje X, Y en Z geselecteerd is. Dit is voor 3DS Max ik gebruik Zmodler voor deze (vind ik makkelijker) edit: tis me eindelijk gelukt (moet helaas wel opnieuw texturen ) Bewerkt: 6 februari 2009 door max_gtafreak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.