FerryN Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Hey, Ik heb 2 crt monitors, en deze hebben ik beide op mijn 7600GS gezet(eentje met een omvormer) en ze doen het. Maar, nu komt het probleem, ik kan alleen 'spannen' en 'clonen', 'spannen' dan zet je gehele bureaublad op 2 schermen(uitgerekt). En bij 'clonen' heb je op twee beeldschermen hetzelfde beeld, beide wil ik niet. Ik heb wel eens gezien dat mensen een lege bureaublad hebben, en daar proggies op laten zien en zulke dingen, dit wil ik ook, maar met de Nvidia software gaat dit niet, wie o wie kan me helpen? Alvast bedankt. Reageren
ikt Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Goede vraag. Alleen weet ik geen goed antwoord. Heb je de nieuwste drivers? Ondersteunt de 7600GT Dual screen? Reageren
Impulse_W Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Heb je je ene scherm niet per ongeluk aangesloten op je onboard aansluiting? (Als je die hebt. :$) Dit soort gekke dingen kunnen ook fout gaan. Reageren
FerryN Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 (bewerkt) Goede vraag. Alleen weet ik geen goed antwoord. Heb je de nieuwste drivers? Ondersteunt de 7600GT Dual screen? Hmm, daar zou ik even achterna moeten gaan(of ie dualscreen ondersteunt), verder ziet ie wel beide schermen en ene heet bij 'spannen' 1a en de andere 1b. Zo ff kijken daarvoor. Heb je je ene scherm niet per ongeluk aangesloten op je onboard aansluiting? (Als je die hebt. :$) Dit soort gekke dingen kunnen ook fout gaan. Nope, mijn mobo heeft geen onboard kaart .(Asus a8v-x of een av8-x) EDIT: Blijkbaar ondersteunt de 7600GT het niet, heb het zooitje aangesloten op mijn andere pc(9600GT) en kreeg bij opstarten al een 'wizard' dat er 2 schermen waren aangelsoten, en daar stond 'dualview' bij, dus blijkbaar ondersteunt mijn 7600GT dat niet. Alsnog bedankt beide. Bewerkt: 6 februari 2009 door FerryN Reageren
Isafdar Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Wat dacht je van Ultramon Werkt perfect, grote wallpapers, taakbalk die word doorgetrokken enz. MVG Reageren
Limbolander Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 haha ferryn plaats te veel dat je 2 crts neemt ? ben zelf ook nog van plan tftje erbij te kopen, 1 crt voor cs en alle andere spellen en films op tft maargoed te lui om naar winkel te gaan ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.