nuke_obelisk Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 ik vroeg me af of er een mod bestaat waarbij een explosie van en of ander wapen bij gtasa, een nucleare explosie word? zo ja plz stuur me de site waar ik hem kan vindu alvast bedankt!! Reageren
Upstream Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Misschien kan je eerst zelf zoeken . Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 17 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2005 heb ik al gedaan op heel veel sites maar er zijn er nog wel zeker honderden sites over, en google heb je ok niks an want die laat dan toch weer woorden en zo weg. gwoon als iemand er een gezien heeft of bezig is er een te maken kan ie me hier berijken!! Reageren
Caltson Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Misschien kan je eerst zelf zoeken . dmw,dit kon wel wat vriendelijker tenslotte is dit een vraag.. ONTOPIC:ik denk niet dat er zo'n mod bestaat,zou wel leuk zijn.. Je kan het mischien wel vragen aan een modder of die dat wil doen voor jou... Greetz Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 17 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2005 (bewerkt) zal ik doen bedankt!! ps: als iemand een goeie modder weet die dat voor mij en andere gamers zou wille doen, post zijn/haar e-mail hier. ik kijk af en toe op dit topic greetz gtagames lover (zeg er ook bij welke taal hij/zij spreekt anders praat ik daalijk russisch tegen een marokkaan je weet mar nooit!!) Bewerkt: 17 november 2005 door nuke_obelisk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.