homepoeseke Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2009 help ik heb grand theft auto vice city gekocht maar hoe moet ik gta vice city installeren op ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2009 Cd-rom erin, naar cd toegaan met Deze Computer, dubbelklik op autorun.exe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revolution-Designer Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Je kunt ook gewoon de CD erin stoppen en op setup.exe klikken. Aangezien in de topic titel staat, installeren op vista, is het mogelijk dat je het bestand als administrator moet uitvoeren. Doe dit door rechtermuisknop op het bestand te klikken, dan klikken op ''Als administrator uitvoeren''. (Het kn ook zijn dat je eerst op ''eigenschappen'' in het lijstje moet klikken en dan op''Als administrator uitvoeren'' klikken. Grtz RD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FayaPonDem Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 en ook, als je niet wilt dat het spel crasht eens het geinstalleerd is , rechtermuisknop op het exe icoontje, eigenschappen, compabiliteit en windows xp compabiliteitsmodus aanvinken dit wou ik maar even melden omdat ik er zelf veel problemen mee heb gehad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 Mee eens, verander wel je compabilaty naar xp, anders kun je problemen krijgen met opstarten oid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.