ietsAnders0 Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2009 (bewerkt) Hallo allemaal. Ik zat even te stunten in het skate park en toen kwam ik op de vloer dit tegen. Backside skateboarding met een kont die op een skateboard rijd met een pleister erop PS: Dit skatepark bedoel ik : Klik hier voor het skatepark Bewerkt: 7 februari 2009 door igi0n Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2009 Was allang bekend, maar toch goed gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2009 Ik ken de hem nog niet. Goed gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Ik zag het overlaast ook, alleen zag ik dat tekeningetje van die kont er niet bij Leuk gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 ff een opmerking over de Snapmap.. Het ligt niet in het water. maar er een stukje naar Rechts. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Aangepast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Ok dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.